Epizódy

Ako si vybrať správneho influencera
Správne vybraný influencer môže výrazne zvýšiť povedomie o vašej značke, dôveru a lojalitu zákazníkov. V tejto epizóde sa pozrieme na…
Správne vybraný influencer môže výrazne zvýšiť povedomie o vašej značke, dôveru a lojalitu zákazníkov. V tejto epizóde sa pozrieme na…

Hybridný marketing
Hybridný marketing nie je len o kombinácii online a offline kanálov; je to o vytváraní synergických efektov, kde každý kanál…
Hybridný marketing nie je len o kombinácii online a offline kanálov; je to o vytváraní synergických efektov, kde každý kanál…

Inovácie v obsahovom marketingu
Ako sa obsah mení a prispôsobuje rýchlo sa meniacemu digitálnemu prostrediu? Aké nové formy obsahu sa objavujú a ako môžete…
Ako sa obsah mení a prispôsobuje rýchlo sa meniacemu digitálnemu prostrediu? Aké nové formy obsahu sa objavujú a ako môžete…

Ako expandovať na nový trh
Ako môže vaša firma úspešne expandovať a čo všetko je potrebné zvážiť pri vstupe na nový trh? Poďme sa na…
Ako môže vaša firma úspešne expandovať a čo všetko je potrebné zvážiť pri vstupe na nový trh? Poďme sa na…

Digitálny marketing pre malé firmy
V tejto epizóde si predstavíme tri inšpirujúce príbehy malých firiem, ktoré vám ukážu, ako správna marketingová stratégia môže podnik posunúť…
V tejto epizóde si predstavíme tri inšpirujúce príbehy malých firiem, ktoré vám ukážu, ako správna marketingová stratégia môže podnik posunúť…

Čo je CTA a prečo je dôležité?
V tejto epizóde sa zameriame na jednu z najdôležitejších súčastí akejkoľvek marketingovej kampane – CTA, alebo výzvy k akcii. Ako…
V tejto epizóde sa zameriame na jednu z najdôležitejších súčastí akejkoľvek marketingovej kampane – CTA, alebo výzvy k akcii. Ako…

Psychológia farieb
Farby majú neuveriteľný vplyv na naše rozhodovanie či správanie a ich správne použitie môže mať veľký dopad na úspech marketingových…
Farby majú neuveriteľný vplyv na naše rozhodovanie či správanie a ich správne použitie môže mať veľký dopad na úspech marketingových…

Ako prispôsobiť marketingové stratégie rôznym generáciám
Baby Boomers, Generácia X, Mileniáli či Generácia Z. Žijeme v rýchlej dobe, v ktorej je dôležité rozumieť rozmanitosti cieľových skupín a…
Baby Boomers, Generácia X, Mileniáli či Generácia Z. Žijeme v rýchlej dobe, v ktorej je dôležité rozumieť rozmanitosti cieľových skupín a…

Ako sa odlišiť na preplnenom trhu
V tejto časti sa bližšie pozrieme na to, ako sa odlíšiť na preplnenom trhu. V súčasnoti, kedy značky neustále bojujú…
V tejto časti sa bližšie pozrieme na to, ako sa odlíšiť na preplnenom trhu. V súčasnoti, kedy značky neustále bojujú…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Forbes 30 pod 30.