Epizódy

Digitálny marketing pre malé firmy
V tejto epizóde si predstavíme tri inšpirujúce príbehy malých firiem, ktoré vám ukážu, ako správna marketingová stratégia môže podnik posunúť…
V tejto epizóde si predstavíme tri inšpirujúce príbehy malých firiem, ktoré vám ukážu, ako správna marketingová stratégia môže podnik posunúť…

Čo je CTA a prečo je dôležité?
V tejto epizóde sa zameriame na jednu z najdôležitejších súčastí akejkoľvek marketingovej kampane – CTA, alebo výzvy k akcii. Ako…
V tejto epizóde sa zameriame na jednu z najdôležitejších súčastí akejkoľvek marketingovej kampane – CTA, alebo výzvy k akcii. Ako…

Psychológia farieb
Farby majú neuveriteľný vplyv na naše rozhodovanie či správanie a ich správne použitie môže mať veľký dopad na úspech marketingových…
Farby majú neuveriteľný vplyv na naše rozhodovanie či správanie a ich správne použitie môže mať veľký dopad na úspech marketingových…

Ako prispôsobiť marketingové stratégie rôznym generáciám
Baby Boomers, Generácia X, Mileniáli či Generácia Z. Žijeme v rýchlej dobe, v ktorej je dôležité rozumieť rozmanitosti cieľových skupín a…
Baby Boomers, Generácia X, Mileniáli či Generácia Z. Žijeme v rýchlej dobe, v ktorej je dôležité rozumieť rozmanitosti cieľových skupín a…

Ako sa odlišiť na preplnenom trhu
V tejto časti sa bližšie pozrieme na to, ako sa odlíšiť na preplnenom trhu. V súčasnoti, kedy značky neustále bojujú…
V tejto časti sa bližšie pozrieme na to, ako sa odlíšiť na preplnenom trhu. V súčasnoti, kedy značky neustále bojujú…

Veľkonočné zajace a zlaté vajíčka
V tejto epizóde sa ponoríme do fascinujúceho sveta veľkonočného marketingu a pozrieme sa na to, ako značky využívajú tento sviatok…
V tejto epizóde sa ponoríme do fascinujúceho sveta veľkonočného marketingu a pozrieme sa na to, ako značky využívajú tento sviatok…

Kedy a prečo rebrandovať?
Pre mnohé značky predstavuje rebranding kritický bod, ktorý môže znamenať rozdiel medzi rastom a zánikom. V tejto epizóde sa dozviete,…
Pre mnohé značky predstavuje rebranding kritický bod, ktorý môže znamenať rozdiel medzi rastom a zánikom. V tejto epizóde sa dozviete,…

Video obsah ako súčasť budovania značky
V tejto epizóde sa pozrieme na rôzne formy video obsahu, ktoré môže každá značka využiť na budovanie svojej identity a…
V tejto epizóde sa pozrieme na rôzne formy video obsahu, ktoré môže každá značka využiť na budovanie svojej identity a…

Budovanie hodnoty značky v digitálnej dobe
V súčasnej dobe už nie je postačujúce mať len kvalitný produkt alebo službu. Spotrebitelia chcú značku, ktorá sa angažuje, interaguje…
V súčasnej dobe už nie je postačujúce mať len kvalitný produkt alebo službu. Spotrebitelia chcú značku, ktorá sa angažuje, interaguje…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.