Epizódy
Marketingový checklist
V tejto časti sa pozrieme na to, čo by každá značka mala z marketingového pohľadu spĺňať. Zoberte si papier a…
V tejto časti sa pozrieme na to, čo by každá značka mala z marketingového pohľadu spĺňať. Zoberte si papier a…
Keep it simple platí aj v marketingu
Značky, ktoré dokážu efektívne a jasne komunikovať svoje hodnoty, prínosy či poslanie, majú väčšiu šancu na úspech a získavanie verných…
Značky, ktoré dokážu efektívne a jasne komunikovať svoje hodnoty, prínosy či poslanie, majú väčšiu šancu na úspech a získavanie verných…
Aj Rudolfa stvoril marketing
Vedeli ste, že niektoré známe veci týkajúce sa vianočného obdobia má na svedomí marketing? Napríklad taký Santa či Rudolf. Vypočujte…
Vedeli ste, že niektoré známe veci týkajúce sa vianočného obdobia má na svedomí marketing? Napríklad taký Santa či Rudolf. Vypočujte…
Chyby, ktoré bránia značkám v raste
V tejto časti sa pozrieme na chyby, ktoré bránia značkám v raste a môžu mať výrazný vplyv na vnímanie značky…
V tejto časti sa pozrieme na chyby, ktoré bránia značkám v raste a môžu mať výrazný vplyv na vnímanie značky…
Ako odlíšiť vašu značku od konkurencie pri obmedzenom rozpočte
Odlíšenie vašej značky od konkurencie je kľúčové pre prilákanie a udržanie zákazníkov, najmä na preplnenom a konkurenčnom trhu. Ale ako to…
Odlíšenie vašej značky od konkurencie je kľúčové pre prilákanie a udržanie zákazníkov, najmä na preplnenom a konkurenčnom trhu. Ale ako to…
Najčastejšie chyby obsahového marketingu
V tejto epizóde si povieme niektoré z najčastejších chýb v obsahovom marketingu, ktoré vedú k nízkemu zapojeniu publika. Podcast vzniká…
V tejto epizóde si povieme niektoré z najčastejších chýb v obsahovom marketingu, ktoré vedú k nízkemu zapojeniu publika. Podcast vzniká…
Zákon vzácosti a jeho využitie v marketingu
Zákon vzácnosti je jedným z princípov v marketingu, ktorý môže významne ovplyvniť spôsob, akým zákazníci vnímajú produkty, služby a značky. O…
Zákon vzácnosti je jedným z princípov v marketingu, ktorý môže významne ovplyvniť spôsob, akým zákazníci vnímajú produkty, služby a značky. O…
Ako mozog reaguje na rôzne reklamné podnety #neuromarketing
V tejto časti si povieme ako reklama využíva neuromarketing na to, aby vás presvedčila o tom, ktorý produkt je ten…
V tejto časti si povieme ako reklama využíva neuromarketing na to, aby vás presvedčila o tom, ktorý produkt je ten…
Interaktívny marketing – spájanie značky a zákazníka
V tejto epizóde sa ponoríme do sveta interaktívneho marketingu. Dozviete sa, čo interaktívny marketing znamená, prečo je dôležitý a ako…
V tejto epizóde sa ponoríme do sveta interaktívneho marketingu. Dozviete sa, čo interaktívny marketing znamená, prečo je dôležitý a ako…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Michal Truban Podcast, ADMA x Kiavčin podcast, LinkedIn kolotočári.