Epizódy
User generated content aka hlas ľudu, hlas boží
Využitie user generated contentu je kreatívny a efektívny spôsob, ako zapojiť svoju cieľovú skupinu a vytvoriť autentický obsah, ktorý podporí…
Využitie user generated contentu je kreatívny a efektívny spôsob, ako zapojiť svoju cieľovú skupinu a vytvoriť autentický obsah, ktorý podporí…
Imidž značky
Prečo je imidž značky dôležitý a ako ho vybudovať? A čo všetko je potrebné si zadefinovať pred tým ako sa…
Prečo je imidž značky dôležitý a ako ho vybudovať? A čo všetko je potrebné si zadefinovať pred tým ako sa…
Čo je viac ako logo? Predsa distinctive brand assets
Charakteristické prvky značky nám pomáhajú všimnúť si, rozpoznať, zapamätať si a spomenúť si na značku. V tejto časti si povieme…
Charakteristické prvky značky nám pomáhajú všimnúť si, rozpoznať, zapamätať si a spomenúť si na značku. V tejto časti si povieme…
Konzistentnosť – kľúčový prvok úspešného marketingu
Konzistentnosť je dôležitá, pretože umožňuje značke budovať silný a jednotný obraz, ktorý dokáže zaujať a pripútať pozornosť zákazníkov. Ak má…
Konzistentnosť je dôležitá, pretože umožňuje značke budovať silný a jednotný obraz, ktorý dokáže zaujať a pripútať pozornosť zákazníkov. Ak má…
Ako marketing ovplyvnil kultúru a prepísal históriu
Vedeli ste, že za to, že dnes pijeme pomarančový džús môže marketing? Alebo tiež za to, že fotky často nazývame…
Vedeli ste, že za to, že dnes pijeme pomarančový džús môže marketing? Alebo tiež za to, že fotky často nazývame…
Ikea efekt
Počuli ste niekedy pojem ikea efekt? Predstavte si, že tento psychologický jav má vplyv na naše správanie pri nakupovaní a…
Počuli ste niekedy pojem ikea efekt? Predstavte si, že tento psychologický jav má vplyv na naše správanie pri nakupovaní a…
LinkedIn a jeho špecifiká
LinkedIn je ideálny na budovanie self-brandu ši propagáciu spoločnosti. Stále rozmýšľate nad tým, ako a čo napísať do statusu? V…
LinkedIn je ideálny na budovanie self-brandu ši propagáciu spoločnosti. Stále rozmýšľate nad tým, ako a čo napísať do statusu? V…
TikTok a jeho špecifiká
Už každý štvrtý Slovák je na TikToku a to je dôvod, prečo by ste sa o tejto sociálnej sieti mali…
Už každý štvrtý Slovák je na TikToku a to je dôvod, prečo by ste sa o tejto sociálnej sieti mali…
Instagram a jeho špecifiká
Viete, aký obsah by ste mali publikovať na Instagrame a na čo by ste sa pri tvorbe mali zamerať? V…
Viete, aký obsah by ste mali publikovať na Instagrame a na čo by ste sa pri tvorbe mali zamerať? V…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Michal Truban Podcast, Na rovinu o podnikaní.