Epizódy

Najčastejšie chyby pri copywritingu a ako sa im vyhnúť #1
V tejto epizóde sa ponoríme do sveta copywritingu a zameriame sa na časté chyby, ktoré sa pri písaní robia. Dozviete…
V tejto epizóde sa ponoríme do sveta copywritingu a zameriame sa na časté chyby, ktoré sa pri písaní robia. Dozviete…

Ako správne vybrať a integrovať rôzne marketingové kanály do jednotnej stratégie
V súčasnosti máme k dispozícii širokú škálu marketingových kanálov, od tradičných médií až po digitálne platformy. Diverzifikácia týchto kanálov môže…
V súčasnosti máme k dispozícii širokú škálu marketingových kanálov, od tradičných médií až po digitálne platformy. Diverzifikácia týchto kanálov môže…

Dizajn webových stránok
Webové stránky sú dnes neoddeliteľnou súčasťou nášho života, či už ide o nákupy, vyhľadávanie informácií alebo interakciu s rôznymi službami….
Webové stránky sú dnes neoddeliteľnou súčasťou nášho života, či už ide o nákupy, vyhľadávanie informácií alebo interakciu s rôznymi službami….

Predajné taktiky využívajúce psychológiu v marketingu
Psychológia hrá v marketingu dôležitú úlohu, pretože pomáha pochopiť čo motivuje a ovplyvňuje spotrebiteľov. Taktiky, ktoré využívajú psychológiu, môžu byť…
Psychológia hrá v marketingu dôležitú úlohu, pretože pomáha pochopiť čo motivuje a ovplyvňuje spotrebiteľov. Taktiky, ktoré využívajú psychológiu, môžu byť…

Disney a jeho kúzelný marketing
Disney je nielen tvorca filmov či zábavná značka, ale aj skvelý učiteľ v oblasti marketingu. Jeho prístup k budovaniu značky,…
Disney je nielen tvorca filmov či zábavná značka, ale aj skvelý učiteľ v oblasti marketingu. Jeho prístup k budovaniu značky,…

Nákupná cesta zákazníka: Od objavenia po lojalitu
Nákupná cesta zákazníka je komplexný proces, ktorý zahŕňa viacero fáz, cez ktoré zákazník prechádza od prvotného objavenia produktu až po…
Nákupná cesta zákazníka je komplexný proces, ktorý zahŕňa viacero fáz, cez ktoré zákazník prechádza od prvotného objavenia produktu až po…

Fakty vs. emócie (USP vs. ESP)
Unique Selling Proposition a Emotional Selling Proposition zohrávajú dôležitú úlohu pri budovaní značky a získavaní zákazníkov. Čo jednotlivé pojmy znamenajú…
Unique Selling Proposition a Emotional Selling Proposition zohrávajú dôležitú úlohu pri budovaní značky a získavaní zákazníkov. Čo jednotlivé pojmy znamenajú…

Výkonnostné kampane alebo budovanie brandu? Odpoveďou je brandformance
Stále ste uvažovali o tom, či budget investujete do výkonnostných kampaní alebo budovania brandu? Ideálnou voľbou je brandformance, ktorý spája…
Stále ste uvažovali o tom, či budget investujete do výkonnostných kampaní alebo budovania brandu? Ideálnou voľbou je brandformance, ktorý spája…

Sila vizuálneho brandingu
V tejto časti si povieme niečo o význame vizuálneho brandingu pre značky a o tom, aký vplyv má na vnímanie…
V tejto časti si povieme niečo o význame vizuálneho brandingu pre značky a o tom, aký vplyv má na vnímanie…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.