Epizódy

Ako mozog reaguje na rôzne reklamné podnety #neuromarketing
V tejto časti si povieme ako reklama využíva neuromarketing na to, aby vás presvedčila o tom, ktorý produkt je ten…
V tejto časti si povieme ako reklama využíva neuromarketing na to, aby vás presvedčila o tom, ktorý produkt je ten…

Interaktívny marketing – spájanie značky a zákazníka
V tejto epizóde sa ponoríme do sveta interaktívneho marketingu. Dozviete sa, čo interaktívny marketing znamená, prečo je dôležitý a ako…
V tejto epizóde sa ponoríme do sveta interaktívneho marketingu. Dozviete sa, čo interaktívny marketing znamená, prečo je dôležitý a ako…

Vplyv videí na sociálnych sieťach
Ak videá ešte netvoríte, je najvyšší čas začať. V súčasnej dobe totiž neexistuje lepší spôsob, ako prilákať, zapojiť a konvertovať…
Ak videá ešte netvoríte, je najvyšší čas začať. V súčasnej dobe totiž neexistuje lepší spôsob, ako prilákať, zapojiť a konvertovať…

Najčastejšie chyby pri copywritingu a ako sa im vyhnúť #2
Existuje toľko chýb pri písaní, že si to jednoducho zaslúžilo dve časti. V tejto epizóde si opäť vypočujete praktické rady…
Existuje toľko chýb pri písaní, že si to jednoducho zaslúžilo dve časti. V tejto epizóde si opäť vypočujete praktické rady…

Najčastejšie chyby pri copywritingu a ako sa im vyhnúť #1
V tejto epizóde sa ponoríme do sveta copywritingu a zameriame sa na časté chyby, ktoré sa pri písaní robia. Dozviete…
V tejto epizóde sa ponoríme do sveta copywritingu a zameriame sa na časté chyby, ktoré sa pri písaní robia. Dozviete…

Ako správne vybrať a integrovať rôzne marketingové kanály do jednotnej stratégie
V súčasnosti máme k dispozícii širokú škálu marketingových kanálov, od tradičných médií až po digitálne platformy. Diverzifikácia týchto kanálov môže…
V súčasnosti máme k dispozícii širokú škálu marketingových kanálov, od tradičných médií až po digitálne platformy. Diverzifikácia týchto kanálov môže…

Dizajn webových stránok
Webové stránky sú dnes neoddeliteľnou súčasťou nášho života, či už ide o nákupy, vyhľadávanie informácií alebo interakciu s rôznymi službami….
Webové stránky sú dnes neoddeliteľnou súčasťou nášho života, či už ide o nákupy, vyhľadávanie informácií alebo interakciu s rôznymi službami….

Predajné taktiky využívajúce psychológiu v marketingu
Psychológia hrá v marketingu dôležitú úlohu, pretože pomáha pochopiť čo motivuje a ovplyvňuje spotrebiteľov. Taktiky, ktoré využívajú psychológiu, môžu byť…
Psychológia hrá v marketingu dôležitú úlohu, pretože pomáha pochopiť čo motivuje a ovplyvňuje spotrebiteľov. Taktiky, ktoré využívajú psychológiu, môžu byť…

Disney a jeho kúzelný marketing
Disney je nielen tvorca filmov či zábavná značka, ale aj skvelý učiteľ v oblasti marketingu. Jeho prístup k budovaniu značky,…
Disney je nielen tvorca filmov či zábavná značka, ale aj skvelý učiteľ v oblasti marketingu. Jeho prístup k budovaniu značky,…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.