V epizóde sa zamýšľam nad zmyslom budovania dôvery. Prečo a či vôbec je potrebná dôvera, ak všade vôkol nás vidíme zdražovanie? Leitmotívom úvahy je otázka: Ako vnímam budovanie dôvery? V príbehu porozprávam o negatívnej zákazníckej skúsenosti v segmente wellness služieb. Zarámujem význam slova dôvera a prerámujem uhol pohľadu na budovanie dôvery. Následne predstavím marketingovú výzvu, ktorá dopĺňa úvahu. A ako obvykle, načrtnem prvý krok.

 

💬 Ak chcete expertný pohľad na váš marketing, cestu zákazníka, procesy, stratégiu – dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.

 

Rozoberiem nákupné správanie vášho zákazníka na fázy a procesy. Nájdem vylepšenia a hodnotovú inováciu. Poskladám nový biznis model nákupnej cesty.

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Otázky

0:33 Úvaha

6:11 Príbeh

10:54 Prerámovanie

11:26 Výzva 17/8/22

11:42 Prvý krok

11:56 Ďalšie kroky

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk a https://digitalnynomad.xyz  

 

NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

#podcast #marketingovykanal #dovera #budovaniedovery #vztahsozakaznikom #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie #onlinemarketingstrategy