V tejto epizóde sa budeme baviť o cestách k zákazníkom. Ukážem dizajnovanie 4.časti biznis modelu udržateľnej značky na prípadovke kaviarne. Dám vám marketingovú radu, ktorú ukotvím v kontexte s podnikaním a dostanete aj návod na zapracovanie rady do vášho podnikania. A toto všetko sa točí okolo hlavnej myšlienky epizódy, ktorou je upratovanie marketingových kanálov podľa ich výkonnosti.
Ako súvisí upratovanie marketingových kanálov s cestami k zákazníkom? Ako toto celé zapadá do marketingu firmy? Ako znie moja marketingová rada a ako ju zapracovať do podnikania? Odpovede, vzorovú tabuľku a pokračovanie otázok nájdete vo štvrtej epizóde marketingového podcastu #marketingovykanal.
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvod epizódy
1:10 Hlavná myšlienka
1:20 Marketingová rada 4/52
2:37 Predstavenie autora
3:29 Zvučka
4:00 Úvod do 4.časti biznis modelu udržateľnej značky
5:46 Ukotvenie myšlienky v kontexte podnikania
10:50 Biznis model v Miro
11:16 Tabuľka revízie marketingových kanálov
16:16 Dizajnovanie 4.časti biznis modelu udržateľnej značky
22:05 Zhrnutie epizódy
🃏 Povedzte mi ČO a ja vám poviem AKO a PREČO. Ak s vami rezonuje niečo z môjho podcastu, poďme sa porozprávať o možnostiach zdokonalenia zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si so mnou 1:1 konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138
🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7
📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com
SOCIÁLNE SIETE
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🃏Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected] alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk
#cestazakaznika #zakaznickypixel #biznismodel #udrzatelnaznacka #marketing #marketingovypodcast #podnikanie #dizajnovemyslenie #marketingovykanal #marketingovastrategia #marketingovyplan #cestykzakaznikom #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #customerexperience #mapovaniecestyzakaznika