Témou epizódy je úvaha o fáze SEE, ktorá patrí do rámca STDC (See-Think-Do-Care). Leitmotívom úvahy je otázka: Ako porozumieť slovám “povedomie o značke”? Predstavím procesy, ktoré bežia na pozadí tejto fázy a rozoberiem ukážku kampane a marketingového procesu. Zarámujem fázu SEE a prerámujem uhol pohľadu na povedomie o značke. Následne predstavím marketingovú výzvu, ktorá dopĺňa úvahu. A ako obvykle, načrtnem prvý krok.

 

📥 INFOGRAFIKU stiahnete na: https://www.marketingovykanal.sk/wp-content/uploads/2022/02/STDC-ramec-Lukas-Franko-Faza-SEE-cast-I.pdf 

 

💬 Ak chcete expertný pohľad na váš marketing, cestu zákazníka, procesy, stratégiu – dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.

 

Rozoberiem nákupné správanie vášho zákazníka na fázy a procesy. Nájdem vylepšenia a hodnotovú inováciu. Poskladám nový biznis model nákupnej cesty.

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Otázky

0:46 Úvaha 

6:48 Prípadová štúdia

10:49 Kampaň a proces SEE

21:20 Prerámovanie

22:12 Výzva 16/7/22

22:35 Prvý krok

22:54 Ďalšie kroky

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk a https://digitalnynomad.xyz  

 

NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

 

#podcast #marketingovykanal #stdc #see #see-think-do-care #kampan #proces #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #strategy #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie #onlinemarketingstrategy