Témou epizódy je úvaha o fáze THINK, ktorá patrí do rámca STDC (See-Think-Do-Care). Leitmotívom úvahy je otázka: Ako ovplyvniť rozhodovanie zákazníka? Predstavím procesy, ktoré bežia na pozadí tejto fázy a rozoberiem ukážku kampane a marketingového procesu. Zarámujem fázu THINK a prerámujem uhol pohľadu na rozhodovanie zákazníka. Následne predstavím marketingovú výzvu, ktorá dopĺňa úvahu. A ako obvykle, načrtnem prvý krok.
📥 INFOGRAFIKU stiahnete na: https://www.marketingovykanal.sk/wp-content/uploads/2022/02/STDC-ramec-Lukas-Franko-Faza-THINK-cast-I..pdf
Fáza SEE s ukážkou kampane a procesu (STDC rámec) | Zákaznícky Pixel | ep.16 dostupná na: https://youtu.be/jv8LnfxOs80
💬 Ak chcete expertný pohľad na váš marketing, cestu zákazníka, procesy, stratégiu – dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.
Rozoberiem nákupné správanie vášho zákazníka na fázy a procesy. Nájdem vylepšenia a hodnotovú inováciu. Poskladám nový biznis model nákupnej cesty.
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Otázky
0:48 Úvaha
6:04 Prípadová štúdia
8:47 Kampaň a proces THINK
18:49 Prerámovanie
19:37 Výzva 18/9/22
20:01 Prvý krok
20:21 Ďalšie kroky
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk a https://digitalnynomad.xyz
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
#podcast #marketingovykanal #stdc #think #see-think-do-care #kampan #proces #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #strategy #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie #onlinemarketingstrategy #customerjourney