Prečo je štruktúra viac ako plánovanie? Čo pre vás znamená plánovanie? Ako súvisí štruktúra s cestou zákazníka? Epizóda ponúka zamyslenie o štruktúre a plánovaní. Nadväzuje na ep.45 o pružnosti, flexibilite a reakciách na zmenu.

 

🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/#formular 

Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i hybridná a modulová služba, ktorá sprevádza podnikateľov procesom mapovania a dizajnovania cesty zákazníka.

 

💬 Počas 45 min. konzultácie sa porozprávame o ceste zákazníka (cjm) a možnostiach zlepšovania zákazníckej skúsenosti (cx,ux,px). Termín a čas si môžete vybrať na https://calendly.com/lukas-franko/ 

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Ďalšie info na webe https://www.marketingovykanal.sk 

 

VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

 

SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Úvod

1:32 O štruktúre

10:42 Prerámovanie

12:40 Výzva 49/40/22

12:53 Prvý krok

13:12 Ďalšie kroky

 

#podcast #marketingovykanal #planovanie #struktura #plan #zakaznickypixel #cestazakaznika #zakaznickaskusenost #spokojnyzakaznik #customerexperience #customerjourney #cx #ux #cjm

Podcast Marketingový Kanál: Zrátajte plusy a mínusy | Marketing vs. Ego | ep.49 – https://youtu.be/3XK4gdvuiHg