Lekárovi, ktorý sa zdržal v práci môže po skončení ordinačných hodín na dvere ambulancie zaklopať pacient. Nie je to nič výnimočné a mnohí lekári takéto situácie poznajú zo svojej praxe. Čo s tým? Môže pacientovi poskytnúť zdravotnú starostlivosť? Nebude problém s preplatením ošetrenia zo strany zdravotnej poisťovne, keďže ordinačné hodiny sú vymedzené presne? Poďte si vypočuť podcast o tejto téme. Od advokáta JUDr. Ivana Humeníka, PhD. z advokátskej kancelárie h&h PARTNERS sa dozviete, ako je to s poskytovaním zdravotnej starostlivosti mimo ordinačných hodín. Budeme sa rozprávať o doplnkových ordinačných hodinách a poskytovaní takzvanej domácej starostlivosti. Povieme si aj o tom, prečo je dôležité mať v ambulancii dobre pripravený cenník zdravotnej starostlivosti. Volám sa Maroš Černý a vítam vás pri počúvaní.