Epizódy

S4E5 | Michal Šimkovič alias Musho: Track record je to najlepšie, čo ma vie predať
Michal Šimkovič, alias Musho je ostrieľaný dizajnér s dlhoročnou praxou, ktorý to dotiahol až do Silicon Valley. Počas svojej kariéry…
Michal Šimkovič, alias Musho je ostrieľaný dizajnér s dlhoročnou praxou, ktorý to dotiahol až do Silicon Valley. Počas svojej kariéry…

S4E4 | Alexander Jančo, Packeta: Doručenie na adresu bude v budúcnosti prémiová služba
Logistika je komplexná disciplína s mnohými premennými. O to ťažšie sa v nej buduje dobrý zákaznícky zážitok. Packeta je ale…
Logistika je komplexná disciplína s mnohými premennými. O to ťažšie sa v nej buduje dobrý zákaznícky zážitok. Packeta je ale…

S4E3 | Lucia Ciranová, Úrad vlády SR: Inovácia je nový spôsob pozerania na starý problém
Opakom neistoty nie je istota, ale otvorenosť voči neznámemu. Future Thinking nie je o predvídaní budúcnosti, ale o kreslení možných…
Opakom neistoty nie je istota, ale otvorenosť voči neznámemu. Future Thinking nie je o predvídaní budúcnosti, ale o kreslení možných…

S4E2 | Petr Šmíd, Air Bank: NPS nemáme úplne radi, ale dobre vyjadruje vzťah s klientom
“Aj banku môžete mať radi.” Tak znie slogan značky, o ktorej sa budeme rozprávať v dnešnom podcaste. Do veľkej miery…
“Aj banku môžete mať radi.” Tak znie slogan značky, o ktorej sa budeme rozprávať v dnešnom podcaste. Do veľkej miery…

S4E1 | Lucia Čišková, Business Lease Slovakia: CX je o vytváraní emócií
O tom, ako dostať zákazníka na prvé miesto, často hovoríme s expertmi z veľkých organizácií. Málokedy však počuť inšpiráciu spomedzi…
O tom, ako dostať zákazníka na prvé miesto, často hovoríme s expertmi z veľkých organizácií. Málokedy však počuť inšpiráciu spomedzi…

S3E8 | Juraj Blichár, Lighting Beetle*: Úroveň CX v slovenských organizáciach dobehla celosvetový štandard
Aj tento rok vám prinášame kľúčové zistenia z výskumu, ktorým sme zmapovali úroveň CX vyspelosti slovenských organizácii. Ktoré odvetvia sú…
Aj tento rok vám prinášame kľúčové zistenia z výskumu, ktorým sme zmapovali úroveň CX vyspelosti slovenských organizácii. Ktoré odvetvia sú…

S3E7 | Eva Šípková, Alza: Naša vízia je objednanie myšlienkou, doručenie teleportom
Zákaznícka skúsenosť by mala byť dôležitou súčasťou každej spoločnosti. Čím je však firma väčšia, tým ťažšie je udržiavať ju na…
Zákaznícka skúsenosť by mala byť dôležitou súčasťou každej spoločnosti. Čím je však firma väčšia, tým ťažšie je udržiavať ju na…

S3E6 | Tomáš Ulej, Martinus: Cesta k tým najlepším riešeniam je cez faily
Vo väčšine zamestnaní vás za zlyhanie môžu vyhodiť. Keď ale pracujete v exploračnom oddelení, zlyhania si tu dávajú na raňajky,…
Vo väčšine zamestnaní vás za zlyhanie môžu vyhodiť. Keď ale pracujete v exploračnom oddelení, zlyhania si tu dávajú na raňajky,…

S3E5 | Michal Čudrnák, SNG: Vieme byť len takí dobrí, aká dobrá je výstava
Slovenská národná galéria má svojho UX dizajnéra, prevádzkuje vlastný systém na digitalizáciu umenia a nedávno spustila novú aplikáciu, ktorá návštevníka…
Slovenská národná galéria má svojho UX dizajnéra, prevádzkuje vlastný systém na digitalizáciu umenia a nedávno spustila novú aplikáciu, ktorá návštevníka…
Minimum Viable Podcast - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lighting Beetle. V Minimum Viable Podcast ľudskou rečou hovoríme o dizajne zákazníckej skúsenosti. S nevšednými hosťami diskutujem o tom, aký dopad má Customer Experience na prosperitu firiem. Minimum Viable Podcast vám každé dva mesiace prináša Lighting Beetle*, slovenské dizajnové štúdio, ktoré sa sústredí na tvorbu kvalitného zákazníckeho zážitku.
Minimum Viable Podcast je zaradený do kategórie Biznis.
Minimum Viable Podcast je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.