Epizódy

S3E5 | Michal Čudrnák, SNG: Vieme byť len takí dobrí, aká dobrá je výstava
Slovenská národná galéria má svojho UX dizajnéra, prevádzkuje vlastný systém na digitalizáciu umenia a nedávno spustila novú aplikáciu, ktorá návštevníka…
Slovenská národná galéria má svojho UX dizajnéra, prevádzkuje vlastný systém na digitalizáciu umenia a nedávno spustila novú aplikáciu, ktorá návštevníka…

S3E4 | BoB Marvan, Avast: Úspešne rozbehnutých dual trackov som veľa nezažil
Ešte aj v dnešnej dobe je veľa firiem, ktoré pracujú s waterfall prístupom. Vyvíjajú funkcie bez spätnej väzby zákazníka či…
Ešte aj v dnešnej dobe je veľa firiem, ktoré pracujú s waterfall prístupom. Vyvíjajú funkcie bez spätnej väzby zákazníka či…

S3E3 | Johannes Helberger, Sound Innovation Lab: As a designer, you need to consider all senses
The 14th episode of the Minimum Viable Podcast introduces a special guest – Johannes Helberger, a sound artist from Berlin…
The 14th episode of the Minimum Viable Podcast introduces a special guest – Johannes Helberger, a sound artist from Berlin…

S3E2 | Ondrej Homola, Volvo: Ako sa tvorí zákaznícky zážitok v automotive
Ondrej Homola má pre všetkých dizajnérov nesmierne vzrušujúci job – dizajnuje rozhrania v autách. Ondra sme spoznali na začiatku spolupráce…
Ondrej Homola má pre všetkých dizajnérov nesmierne vzrušujúci job – dizajnuje rozhrania v autách. Ondra sme spoznali na začiatku spolupráce…

S3E1 | Milan Novota, Pygmalios: Cesta zákazníka od parkoviska po pokladňu je veľmi dlhá
Covid masívne zasiahol kamenné prevádzky. Odhady hovoria, že retailoví predajcovia sa budú z pandémie spamätávať celé dva roky. Výskumy renomovaných…
Covid masívne zasiahol kamenné prevádzky. Odhady hovoria, že retailoví predajcovia sa budú z pandémie spamätávať celé dva roky. Výskumy renomovaných…

S2E6 | Michal Blažej, Lighting Beetle*: Polovica slovenských firiem vôbec nepracuje so zákazníkom
Každý robí UX. Alebo aj nie? Aj keď o User Experience počúvame z každej strany, vždy nás zaujímalo, aký je…
Každý robí UX. Alebo aj nie? Aj keď o User Experience počúvame z každej strany, vždy nás zaujímalo, aký je…

S2E5 | Anton Schubert, Good Growth: Dizajn je dobrý nástroj na predvídanie budúcnosti
Z dizajnu sa za posledných 30 rokov stal kľúčový nástroj transformácie firiem. Michal Blažej z Lighting Beetle* v desiatej epizóde…
Z dizajnu sa za posledných 30 rokov stal kľúčový nástroj transformácie firiem. Michal Blažej z Lighting Beetle* v desiatej epizóde…

S2E4 | Petra Dzurovčinová, Magistrát Bratislava: Robiť inováciu disruptívne je veľmi ohrozujúce
Inovovať znamená robiť niečo celkom novým spôsobom. Pre komerčné spoločnosti je inovácia cestou ako zásadne zmeniť trh, optimalizovať svoj biznis…
Inovovať znamená robiť niečo celkom novým spôsobom. Pre komerčné spoločnosti je inovácia cestou ako zásadne zmeniť trh, optimalizovať svoj biznis…

S2E3 | Martin Žltý Jenča, Milk: Prvým cieľom dizajnu je nastaviť zákazníkovi správne očakávania
Jedinečný zákaznícky zážitok vzniká tam, kde sa spája racionalita zákazníckych dát a schopnosť produktu vyvolať v zákazníkovi emócie. Kým my…
Jedinečný zákaznícky zážitok vzniká tam, kde sa spája racionalita zákazníckych dát a schopnosť produktu vyvolať v zákazníkovi emócie. Kým my…
Minimum Viable Podcast - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lighting Beetle. Design je všade okolo nás. Minimum Viable Podcast skúma design s malým d – teda ten, ktorý hľadá riešenia na problémy ľudí. Biznisový stratég Michal Blažej a jeho hostia sa venujú témam, ktoré s dizajnom súvisia, no bežne ich s ním nespájame. Minimum Viable Podcast vám každé dva mesiace prináša Lighting Beetle*, slovenské dizajnové štúdio, ktoré sa sústredí na tvorbu kvalitného zákazníckeho zážitku.
Minimum Viable Podcast je zaradený do kategórie Biznis.
Minimum Viable Podcast je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, FINANCIE pri káve, Index, Martin Babocký, Ekonómia ľudskou rečou.