V Minimum Viable Podcast ľudskou rečou hovoríme o dizajne zákazníckej skúsenosti. S nevšednými hosťami diskutujem o tom, aký dopad má Customer Experience na prosperitu firiem. Minimum Viable Podcast vám každé dva mesiace prináša Lighting Beetle*, slovenské dizajnové štúdio, ktoré sa sústredí na tvorbu kvalitného zákazníckeho zážitku.
Epizódy
Dodo Dobrík: Keď chce klient logo, moja prvá otázka je, či ho vôbec potrebuje
Hosťom Michala Blažeja v piatej epizóde Minimum Viable Podcasta je Dodo Dobrík, dizajnér s mimoriadne širokým portfóliom – od motion…
Hosťom Michala Blažeja v piatej epizóde Minimum Viable Podcasta je Dodo Dobrík, dizajnér s mimoriadne širokým portfóliom – od motion…
S1E5 | Dodo Dobrík z Pestro: Keď chce klient logo, moja prvá otázka je, či ho vôbec potrebuje
Hosťom Michala Blažeja v piatej epizóde Minimum Viable Podcasta je Dodo Dobrík, dizajnér s mimoriadne širokým portfóliom – od motion…
Hosťom Michala Blažeja v piatej epizóde Minimum Viable Podcasta je Dodo Dobrík, dizajnér s mimoriadne širokým portfóliom – od motion…
S1E5 | Dizajnér Dodo Dobrík: Keď chce klient logo, moja prvá otázka je, či ho vôbec potrebuje
Hosťom Michala Blažeja v piatej epizóde Minimum Viable Podcasta je Dodo Dobrík, dizajnér s mimoriadne širokým portfóliom – od motion…
Hosťom Michala Blažeja v piatej epizóde Minimum Viable Podcasta je Dodo Dobrík, dizajnér s mimoriadne širokým portfóliom – od motion…
Martin Horváth: Vždy je dobré robiť rozhodnutia na základe dátových insightov
Štvrté pokračovanie Minimum Viable Podcast skúma prepojenie dizajnu s e-commerce. Michal Blažej si za mikrofón až z ďalekého Bonnu pozval…
Štvrté pokračovanie Minimum Viable Podcast skúma prepojenie dizajnu s e-commerce. Michal Blažej si za mikrofón až z ďalekého Bonnu pozval…
S1E4 | Martin Horváth z Deutsche Telekom: Vždy je dobré robiť rozhodnutia na základe dátových insightov
Štvrté pokračovanie Minimum Viable Podcast skúma prepojenie dizajnu s e-commerce. Michal Blažej si za mikrofón až z ďalekého Bonnu pozval…
Štvrté pokračovanie Minimum Viable Podcast skúma prepojenie dizajnu s e-commerce. Michal Blažej si za mikrofón až z ďalekého Bonnu pozval…
S1E4 | Martin Horváth, Deutsche Telekom: Vždy je dobré robiť rozhodnutia na základe dátových insightov
Štvrté pokračovanie Minimum Viable Podcast skúma prepojenie dizajnu s e-commerce. Michal Blažej si za mikrofón až z ďalekého Bonnu pozval…
Štvrté pokračovanie Minimum Viable Podcast skúma prepojenie dizajnu s e-commerce. Michal Blažej si za mikrofón až z ďalekého Bonnu pozval…
Marián Holler: Produktový manažér je človek, ktorý reprezentuje hlas zákazníka
Tretím hosťom Michala Blažeja v Minimum Viable Podcast je Marián Holler, ktorý sa už dvanásť rokov venuje produkťáckej práci. Ako…
Tretím hosťom Michala Blažeja v Minimum Viable Podcast je Marián Holler, ktorý sa už dvanásť rokov venuje produkťáckej práci. Ako…
S1E3 | Marián Holler, Pygmalios: Produktový manažér je človek, ktorý reprezentuje hlas zákazníka
Tretím hosťom Michala Blažeja v Minimum Viable Podcast je Marián Holler, ktorý sa už dvanásť rokov venuje produkťáckej práci. Ako…
Tretím hosťom Michala Blažeja v Minimum Viable Podcast je Marián Holler, ktorý sa už dvanásť rokov venuje produkťáckej práci. Ako…
S1E3 | Marián Holler z Pygmalios: Produktový manažér je človek, ktorý reprezentuje hlas zákazníka
Tretím hosťom Michala Blažeja v Minimum Viable Podcast je Marián Holler, ktorý sa už dvanásť rokov venuje produkťáckej práci. Ako…
Tretím hosťom Michala Blažeja v Minimum Viable Podcast je Marián Holler, ktorý sa už dvanásť rokov venuje produkťáckej práci. Ako…
Minimum Viable Podcast - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Lighting Beetle. V Minimum Viable Podcast ľudskou rečou hovoríme o dizajne zákazníckej skúsenosti. S nevšednými hosťami diskutujem o tom, aký dopad má Customer Experience na prosperitu firiem. Minimum Viable Podcast vám každé dva mesiace prináša Lighting Beetle*, slovenské dizajnové štúdio, ktoré sa sústredí na tvorbu kvalitného zákazníckeho zážitku.
Minimum Viable Podcast je zaradený do kategórie Biznis.
Minimum Viable Podcast je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Michal Truban Podcast, Forbes Espresso on Air, Na rovinu o podnikaní.