Nezmysly dnes nájdete všade. V bežnom živote, politike v správach aj v šoubiznise. Preto je dnes ťažké nájsť veci, ktoré dávajú zmysel. O zmysloch v biznise a o zmyslovom marketingu sa budeme rozprávať v novom podcaste Nezmysly.
Nezmysly – dávajú zmysel.
Epizódy
![Nezmysly – Milanove postrehy episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/600x600bb-925.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Nezmysly – Milanove postrehy
Novinky v Manchester United – chcú merať náladu fanúšikov počas zápasu – ako pomáhajú vstupné dáta pri tvorení zmyslového marketingu. Ako…
Novinky v Manchester United – chcú merať náladu fanúšikov počas zápasu – ako pomáhajú vstupné dáta pri tvorení zmyslového marketingu. Ako…
![Nezmysly – Ako sa do HoReCa volá, tak sa z HoReCa ozýva 2. časť episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/600x600bb-925.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Nezmysly – Ako sa do HoReCa volá, tak sa z HoReCa ozýva 2. časť
Hotely, reštaurácie a kaviarne. Je to segment, ktorý si doslova pýta zmyslový marketing. Spokojný zákazník = najlepší marketing / jeho výsledok….
Hotely, reštaurácie a kaviarne. Je to segment, ktorý si doslova pýta zmyslový marketing. Spokojný zákazník = najlepší marketing / jeho výsledok….
![Nezmysly – Ako sa do HoReCa volá, tak sa z HoReCa ozýva 1. časť episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/600x600bb-925.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Nezmysly – Ako sa do HoReCa volá, tak sa z HoReCa ozýva 1. časť
HoReCa: Segment, ktorý je najrozsiahlejší a zároveň aj najideálnejší na zmyslový marketing. Ako začať? Má to zmysel robiť zmyslový marketing…
HoReCa: Segment, ktorý je najrozsiahlejší a zároveň aj najideálnejší na zmyslový marketing. Ako začať? Má to zmysel robiť zmyslový marketing…
![Nezmysly – 20. výročie STORE MEDIA episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/600x600bb-925.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Nezmysly – 20. výročie STORE MEDIA
20 rokov STORE MEDIA – výročie spoločnosti, ktorá sa venuje zmyslovému marketingu. Pred dvadsiatimi rokmi vznikla myšlienka venovať sa In-store…
20 rokov STORE MEDIA – výročie spoločnosti, ktorá sa venuje zmyslovému marketingu. Pred dvadsiatimi rokmi vznikla myšlienka venovať sa In-store…
![Nezmysly – Tomáš Baťa zakladateľ zmyslového marketingu episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/600x600bb-925.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Nezmysly – Tomáš Baťa zakladateľ zmyslového marketingu
Dnes o Tomášovi Baťovi – 90 rokov od jeho úmrtia – zakladateľ customer experience a customer care – Pozitívne zážitky…
Dnes o Tomášovi Baťovi – 90 rokov od jeho úmrtia – zakladateľ customer experience a customer care – Pozitívne zážitky…
![Nezmysly – Vtedy na západe episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/600x600bb-925.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Nezmysly – Vtedy na západe
Aké to je, keď aj po rokoch prežívate silnú emóciu z filmu – dokonalá kombinácia obrazu a hudby: Sergio Leone a Enio Morricone….
Aké to je, keď aj po rokoch prežívate silnú emóciu z filmu – dokonalá kombinácia obrazu a hudby: Sergio Leone a Enio Morricone….
![Nezmysly – Prečo si kúpim tyčinku a nie hrnce? episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/600x600bb-925.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Nezmysly – Prečo si kúpim tyčinku a nie hrnce?
Voľba spotrebiteľov – Heňo odovzdával prvú cenu za najlepšiu novinku roku 2021 a zúčastnil sa aj na konferencii POPAI v…
Voľba spotrebiteľov – Heňo odovzdával prvú cenu za najlepšiu novinku roku 2021 a zúčastnil sa aj na konferencii POPAI v…
![Nezmysly – Výťah opäť nechodí episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/600x600bb-925.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Nezmysly – Výťah opäť nechodí
Zmyslový marketing je o súlade. V tejto epizóde zosúladíme hudbu, obraz a vôňu vo výťahu. Výťahová hudba – čo je…
Zmyslový marketing je o súlade. V tejto epizóde zosúladíme hudbu, obraz a vôňu vo výťahu. Výťahová hudba – čo je…
![Nezmysly – Po stopách tchora episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/600x600bb-925.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Nezmysly – Po stopách tchora
Pach, smrad. Čo s ním? Kde nás otravuje? Je lepšie pach prekryť alebo ho neutralizovať – história to riešila parfémom. Administratívne…
Pach, smrad. Čo s ním? Kde nás otravuje? Je lepšie pach prekryť alebo ho neutralizovať – história to riešila parfémom. Administratívne…
Nezmysly – podcast o zmyslovom marketingu - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí STORE MEDIA. Nezmysly dnes nájdete všade. V bežnom živote, politike v správach aj v šoubiznise. Preto je dnes ťažké nájsť veci, ktoré dávajú zmysel. O zmysloch v biznise a o zmyslovom marketingu sa budeme rozprávať v novom podcaste Nezmysly. Nezmysly – dávajú zmysel.
Nezmysly – podcast o zmyslovom marketingu je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Forbes Espresso on Air, Michal Truban Podcast, Inteligentné Investovanie.