Reklamná agentúra oh my DOT prináša už 3. pokračovanie svojej unikátnej štúdie Director Of Taste. Pripravili ju spoločne s prieskumnou agentúrou IPSOS. DOT definuje 9 trendov, ktoré zrkadlia dianie v spoločnosti. Nie v marketingu, ale v tom, ako ľudia reálne žijú. O výsledkoch štúdie sme sa v podcaste OK360° rozprávali s kreatívnym riaditeľom oh my DOT Roman Rojom a stretegickým riaditeľom agentúry Petrom Urbancom.

"Chceme vyjsť z bubliny. Mňa tento prieskum vždy vracia do toho, ako reálne žijú ľudia. Ide o kvalitatívny prieskum, ľudia nám hovoria svoje myšlienky a názory. Aj ja si občas poviem - OK, aj ja občas žijem iný svet a je dobré vrátiť sa niekedy späť na zem," tvrdí Roman Roj.

"Ľudia vedia, že trávia veľa času pred obrazovkou a uvedomujú si, že to negatívne vplýva na ich šťastie a pocit zo života. Chceli by to robiť menej, no zároveň screen time rastie," potvrdzuje jeden z výsledkov prieskumu Peter Urbanec.

V podcaste podrobne rozoberáme trendy ako krása, životný štýl, gaming, móda, zmena spotrebiteľského správania aj mediálnej konzumácie.