Anna Dzurjaníková si dala 5-mesačnú prestávku v reklame. Po tom, čo skončila v agentúre Zaraguza si dala čas na oddych, šport, rodinu a priateľov, a teraz prišiel čas vrátiť sa.
"Reklama mi chýbala. Je to síce náročná práca, ale je výborná na kolektív, kreatívu a mnohé nové situácie. Je to ale vyčerpávajúca práca, a preto som si aj chcela oddýchnuť. Veľmi mi to prospelo, ale postupne som už zvažovala, čo bude so mnou ďalej."
A vtedy prišla ponuka od Mareka Pajtáša, aby sa pripojila k MullenLowe GGK.
"Nelákal som ju. Mali sme tri alebo štyri stretnutia a veľa sme sa rozprávali. Veľmi nám v agentúre záleží, aby bol medzi nami ľudský "fit", to je základ, aby všetko fungovalo. "
Anička sa od 1. júna ujala pozície Chief Operation Officer.
"Je to nová pozícia. Očakávam od nej dialóg. Momentálne máme v agentúre urobenú novú organizačnú štruktúru, pretože nás je 70. Anička je súčasťou užšieho manažmentu, kde som ešte ja a Vlado Slivka."
V podcaste OK360 s Aničkou Dzurjaníkovou a Marekom Pajtášom sa ešte dozviete:
- Či s Aničkou hrá aj na ženský element?
- Kedy príde konečne prvá kampaň s novým klientom ČSOB?
- Ako sa pod rukami MullenLowe GGK menia brandy Billa a Tipos?
- A ako chcú ustrážiť nezvyčajný rast agentúry?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie