Trh očakával, že opäť zamieri na marketingové oddelenie veľkej značky. Nestalo sa. Denisa Pernicová, dlhoročná šéfka marketingu Billy, si otvára vlastnú agentúru. Pulzari. "Mám rada výzvy a po rokoch v korporáte som chcela zmenu. Bola to super výzva, aby som sa mohla realizovať inak. Nikdy som ale na strane agentúry nebola, ale veľmi ma to lákalo."
Nová epizóda podcastu Stratégií OK360° je o performance aj kreativite. A hlavne o prepájaní týchto dvoch prístupov.
"Tento segment sa rýchlo vyvíja, prichádza AI, ktorá nám ovplyvňuje životy. Je to segment, ktorý nemá obmedzenia, viete pôsobiť nielen na Slovensku ale aj v zahraničí. Mapovali sme si poctivo konkurenciu a zistili sme, že je veľa agentúr, ktoré robia perfektne obsahové veci ale nerobia výkonnostný marketing. A potom tu máme špecializované, technické agentúry, ktoré sa venujú len výkonnostnému marketingu. Je málo agentúr, ktoré prepájajú obidva svety."