Európska legislatíva tlačí na firmy, aby vykazovali pravidelné ESG reporty. Táto téma nie je zanedbateľná ani pre menšie spoločnosti. Jednoducho, hovoriť o zodpovednom podnikaní je dnes cool. Ale otázka znie, ako komunikovať, aby sa firma nedostala do zbytočných problémov. Práve o týchto témach sme sa rozprávali s CEO agentúry Green Talk Danielom Rabinom.
V podcaste OK360°sa dozviete:
- Prečo by firmy a ich stakeholderi mali
o týchto témach hovoriť? A kedy by nemali? - Kedy ideálne začať komunikovať?
- Aké sú kľúčové zásady efektívnej komunikácie ESG tém?
- Kam sme sa posunuli v téme greenwashingu?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie