Európska legislatíva tlačí na firmy, aby vykazovali pravidelné ESG reporty. Táto  téma nie je zanedbateľná ani pre menšie spoločnosti. Jednoducho, hovoriť o zodpovednom podnikaní je dnes cool. Ale otázka znie, ako komunikovať, aby sa firma nedostala do zbytočných problémov. Práve o týchto témach sme sa rozprávali s CEO agentúry Green Talk Danielom Rabinom.

V podcaste OK360°sa dozviete:

Prečo by firmy a ich stakeholderi mali o týchto témach hovoriť? A kedy by nemali? Kedy ideálne začať komunikovať? Aké sú kľúčové zásady efektívnej komunikácie ESG tém? Kam sme sa posunuli v téme greenwashingu?

********

Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk

********

Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.

https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie

https://hnonline.sk/predplatne/strategie