Ďuro Bartoš je kreatívny riaditeľ a zakladateľ reklamnej agentúry Free Andy a zároveň predseda poroty Zlatého Klinca. Rozprávali sme sa o uplynulom ročníku súťaže, kde Ďuro predsedal porotám v kategóriách Kampaň, PR a ESG. V kvalite case studies podľa neho nastal výrazný posun - sú profi, dramaturgicky vystavané a zamerané na hlavnú ideu. Vo svojej porote dbal na spravodlivosť, objektivitu a rozmanitosť názorov.
V rozhovore sa ešte dozviete:
Prečo sa jeho agentúra Free Andy stala členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska). Vstup do "prvej ligy" považuje za dôležitý pre rozvoj trhu, vizibilitu a zdieľanie skúseností s najlepšími. Jeho agentúra je síce malá, ale kreatívne veľmi výrazná. Kreativita je kľúčová, pretože "boostuje" efektivitu komunikácie a znižuje náklady na médiá tým, že zaujme ľudí.Prečo už druhý rok po sebe zobral celú agentúru na Cannes Lions?SÚŤAŽ ZLATÝ KLINEC 2025 PODPORUJÚ:
Partneri kategórií
Shutterstock, Tatra banka, Škoda Auto Slovensko, Eallin Nomad, Orange Slovensko, TV JOJ, Ticketportal, Slovnaft, VÚB banka
Partneri večera: Hubert, Zlatý Bažant, Pernod Ricard, Kofola, Slovenské vinice, Hrncheck, HOPIN, Bittner print