Kino reklama dosahuje výrazne vyššie skóre pozornosti ako reklama v televízii, digitále či na sociálnych sieťach. O tejto téme, ale aj o výzvach budovania značky kina v post-covidovej ére, sa v aktuálnej epizóde podcastu Stratégií OK360° rozprávala Lucia Ležovičová s Ivanom Bobošíkom, ktorý je marketingovým riaditeľom siete kín Cinemax. Zároveň vedie marketing v investičnej skupine Generations Group, pod ktorú okrem kín Cinemax patrí aj distribučná spoločnosť Continental Film, futbalový klub Spartak Trnava či nová reklamná agentúra Agoška.
V rozhovore sa dozviete, ako sa zmenilo správanie slovenského diváka, prečo si Slováci až 60 percent vstupeniek kupujú online v predpredaji. Ako sa dá budovať brand samotného kina a odlíšiť ho od marketingu samotného filmu? „Stáva sa, že človek príde do Cinemaxu a na Instagrame označí konkurenciu. Alebo naopak. Našou najväčšou výzvou je povedať ľuďom, že toto je tá značka, do ktorej chcú chodiť a filmy sú v každom kine rovnaké. Môžeme sa líšiť službami, technológiami, sortimentom, vernostným programom či personalizovanou komunikáciou."
V rozhovore s Ivanom Bobošíkom sa ešte dozviete:
Prečo chodia ľudia vôbec do kina? Je za tým samotný film, extra služby alebo zážitok? Cez aké benefity budujú brand Cinemax? Čo dnes tvorí kino zážitok? Aký význam má pre Cinemax vernostný program?