Jana tak fascinoval najväčší rodinný portál, že si založil jeho paródiu. Ako funguje a prečo si ľudia radi čítajú vtipy a satiru? „Žltý sloník znie veľmi podobne foneticky tomu, čo parodujeme. Bola to jednoduchá voľba, aby si to ľudia dokázali vedieť spojiť so značkou. Fungujú dobre najmä sexuálne témy, vzťahy, zdravie, no zaberá aj politika, najviac politici Boris Kollár a Romana Tabak.“
Čo sa v rozhovore ďalej dozviete?
- Ako hodnotí Ján komunikáciu na sociálnych sieťach?
- A aké má plány s profilom do budúcna?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.
www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie