Agentúra THIS IS LOCCO posledné roky zbiera množstvo cien zo Zlatého Klinca aj Golden Drum. Na jej čele stojí kreatívny a strategy director Juraj Kováč, ktorý získal ocenenie za výnimočný počin v reklame. V podcaste Stratégií OK 360° nám porozprával o svojej ceste v reklame, čo ho na nej baví a ktoré kampane mu pomohli s kariérnym rastom. „V reklame je zadanie vždy unikátne. Je to celkom náročné na mentálnu prácu, pretože kým si urobíte ten správny prístup k riešeniam, tak to trvá, niekedy tam treba byť aj dlhšie a ísť mimo komfortnej zóny."
Čo sa v rozhovore ďalej dozviete?
- Ako vytvorili v agentúre Baby Blue a prečo sa rozhodli staviť na humor v kampani pre Kaufland?
- Ktoré tendre nie sú férové a kde vidí Juraj slabé stránky slovenskej reklamy?
- A čo treba robiť, aby bola reklama pre mladých ľudí viac atraktívna?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.
www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie