"Gaming je nevyhnutný kanál pre značky, ktoré cielia na demografickú skupinu vo veku od 10 do 30 rokov. Až polovica ľudí do 20 rokov hrá hry aspoň raz týždenne," vysvetľuje v podcaste OK360° expert na gaming a e-sporty Karol Cagáň z agentúry Yvents.

V podcaste sa tiež dozviete:

1. Ako gaming pomáha olympijským hrám pritiahnuť mladšie publikum a prečo sledovanosť klasických športov u mladých klesá?

2. Aké sú obmedzenia a príležitosti? Prečo sa značky stále obávajú vstupu do tohto sveta a ako prekonať stereotypy o „gejmeroch v pivniciach“?

3. Prečo je autenticita kľúčová a aké segmenty značiek, vrátane bánk, operátorov či dokonca lekární (Dr. Max) a stavebnín (Hornbach), už úspešne využívajú gaming na oslovenie mladej cieľovky?

4. Aké možnosti reklamy a partnerstiev gaming ponúka a akú úlohu v ňom zohrávajú influenceri?

5. Rozoberáme tiež najčastejšie chyby marketérov a prinášame praktické príklady úspešných kampaní.

A nezabudnite, že 30. septembra sa o gamingu a e-športoch bude hovoriť aj na Stratégie Fórum. Lístky sú už v predaji: https://konferencie.hnonline.sk/produkt/strategie-forum-2025