Skvelá na business, prepájanie kontaktov, budovanie osobnej značky. Ale aj nudná, pripomínajúca ego trip, preceňovaná až toxická. Takto vnímajú LinkedIn jeho užívatelia. Pre niekoho je to teda skvelý obchodný,marketingový nástroj, pre niekoho strata času. S Ľubkou Mardiakovou z PR agentúry DIVINO sa rozprávame o tom, túto sociálnu sieť pochopiť, nastaviť sa na jej algoritmy, upradnúť a pretaviť čas a energiu vkladanú do tvorby postov na peniaze či budovanie osobnej značky.

Má bežný človek šancu vôbec uspieť na LindkedIne alebo je to miesto, ktorému kraľujú mediálne známi biznismani, ktorí boli populárni, atraktívni už aj pred érou tejto platformy? Treba na LinkedIN stratégiu, alebo sa dá robiť iba hala-bala? S akými cieľmi sa najčastejšie stretáva? Čo ľudia očkávajú do LinkedInu a ako im ich očakávania upratuje? Ktoré formáty fungujú a prečo je post s fotografiou stále najefektívnejší?