Po dlhom čase, omnoho neskôr, ako to zažili naši susedia, prišli už aj na Slovensko TikTok ads. O tom, aké možnosti prinesú slovenským inzerentom, aké publikum sa na tejto platforme nachádza, sme sa rozprávali s Matúšom Konečným zo spoločnosit Aleph. Tá je oficiálnym partnerom TikToku na Slovensku a dokáže inzerentom a agentúram pomôcť so správnym nastavením účtov aj samotným nasadením reklamám.

Okrem Tiktoku sa v rozhovore venujeme aj týmto témam?

  • Prečo by značky, ktoré sa zameriavajú na mladých nemali zabúdať na Snapchat?
  • Kedy sa už aj na Slovensku budú dať nasadiť cez Spotify reklamy do podcastov
  • X alebo Twitter je ideálnym miestom pri cielení na mužov, technologické a automobilové témy
  • A prečo budeme ešte veľa počuť o Pintereste?

*******

Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk

********

Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.

https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie

https://hnonline.sk/predplatne/strategie