Reklamná agentúra oh my DOT už druhý rok realizuje veľkú štúdiu Director of Taste. O tom, čo im vyšlo tento rok, aké témy sa ukázali ako kľúčové pre Slovensko, Slovákov a marketérov, prišli porozprávať Creative Director Roman Roj a Strategy Director Peter Urbanec. "Nevymýšľame si idey, necucáme si ich z prsta, ale vždy sú položené na reálnom základe, na dátach. Zaviazali sme sa, že každý rok prídeme s novým prieskumom," hovorí Roman. Ten má na starosti strategické oddelenie oh my DOT. Štúdia vznikla v spolupráci s prieskumnou agentúrou IPSOS.
- Prečo dávajú svoje unikátne dáta k dispozícii celému trhu a nenechajú si ich ako svoje know-how?
- Ako Slováci vnímajú svoje zdravie a prečo by to mala reklama reflektovať?
- Prečo v marketingových kampaniach chýbajú starší ľudia a ako ich tam dostať?
- Kedy sa kultúra stane relevantnou témou pre reklamu?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.
www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie