Nedávne parlamentné voľby boli ovplyvnené množstvom dezinformácií. Do akej miery pomohli politickým stranám získať si voličov? Aj o tom porozprával v podcaste Stratégií OK 360° Peter Jančárik, spoluzakladateľ platformy Konšpirátori.sk. „Vyrábať dezinformácie je lacné, pretože nepotrebujete zamestnávať celú redakciu, ale stačí zobrať video, ukradnúť fotku, potom ju upraviť a napísať nejaký text, prípadne ho preložiť zo zahraničia. V poslednom období je to práve YouTube, kde je najviac prípadov zavádzajúcej reklamy. Na Slovensku je to najväčšia sociálna platforma, takže sa stane, že ak si založíte účet, tak ste len dva kliky od Harabina."
Čo sa ďalej dozviete?
- Na základe čoho vznikli Konšpirátori.sk?
- Ako je to so slobodou slova na Slovensku?
- Prečo je reklama na YouTube riziková?
- A aké trendy prinesú v budúcnosti dezinfoweby?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.
www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie