Nová vizuálna identita Divadla P. O. Hviezdoslava vzbudila veľké vášne. Voči vedeniu divadla aj agentúre, ktorá ju pripravovala, sa zdvihla vlna hejtu. Riaditeľka divadla Valéria Schulzová čelí petícii, ktorá žiada jej okamžité odvolanie.
Róberta Slováka, zakladateľa a kreatívneho riaditeľa agentúry Slovak & Friends emócie, ktoré sa zdvihli okolo vizuálu prekvapili. "Nerátal som s tým, že to dvihne vlnu nenávisti a hejtu. Možno máme posunutú latku citlivosti, ale nám to s klientom v ničom neprišlo extrémne. Nie je tam žiaden symbol, ktorý by predtým nebol použitý. Je to kompilácia postojov, názorov a vyjadrení, ktoré majú tendenciu byť trošku aj vtipné." Aj preto ho tón verejnej debaty prekvapil. "Boli sme pripravení na to, ako reagovať a vysvetľovať, no niektoré veci človek nemá šancu predvídať. Napríklad to, že niekto bude vidieť odseknutú hlavu Štúra namiesto busty Pavla Országha Hviezdoslava. Treba vnímať spoločenský a časový kontext."
Ako vznikal vizuál, ktorý vzbudil také veľké vášne, aký bol jeho cieľ a podarilo sa mu splniť cieľ a upútať pozornosť smerom k divadlu a jeho novým predstaveniam? Vypočujte si v rozhovore s Róbertom Slovákom.
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.
www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie