Majiteľka a šéfka DIVINO začínala v Seesame, ale vždy vedela, že chce mať vlastnú PR agentúru. Dnes sa špecializuje hlavne na B2B segment. Školí, manažuje influencerov, radí značkám ako komunikovať. Vo využívaní LinkedIN sa stala lídrom na trhu. "„Výsledky na LinkedIne sa dostavia extrémne rýchlo, klienti majú niekedy už do mesiaca zákazky a zadania, je to biznis príležitostí. Ľudia z biznisu by mali byť na LinkedIne aktívnejší a prispievať nejakým obsahom. Ako osoba je vhodné mať tento profil na LinkedIne, podobne ako majú firmy webovú stránku." Čo na tejto sociálnej sieti funguje a čo nie? V podcaste sme spolu hovorili o základných pravidlách, ktoré by mal obsahovať post, ak chce byť úspešným. Vedeli ste napríklad, že najdôležitejších je prvých 90 minút od jeho vypublikovania? Práve vtedy sa musí chytiť.
powered by