Expertka na sociálne siete a personal branding Tamara Rogožníková Gončarova v podcaste OK 360° hovorí o tom, prečo je dôležité si budovať osobnú značku a tiež, prečo by mali firmy ukazovať aj faily. Ako na to? "Záleží na tom či ste v štádiu predaja a potrebujete viac podporiť, vtedy ukazujete riešenie a svoju svetlú stránku alebo či ste v štádiu budovania komunity a nachádzania si ľudí, ktorí robia niečo podobné, aby sa k vám pridali. Musíte si zadefinovať, čo je vaším cieľom na sociálnej sieti."
V podcaste sa ďalej dozviete:
- Ako sa poučila z neúspechu vlastnej knihy?
- Či by mali majitelia firiem vystupovať viac ako osoby a menej ako produkt?
- Nakoľko sú influenceri dobrým nástrojom na budovanie povedomia o značke?
- A aká budúcnosť čaká sociálne siete?
- Čo treba vedieť, ak chcete osloviť najmladšiu generáciu?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe.
www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie