Dnes si ukážeme čo robiť keď sa produkt na Amazone začne predávať ako šialený. To je tá lepšia situácia, že? Napriek tomu musíš vedieť čo robiť, keď sa začne produkt rýchlo vypredávať a ako sa ubrániť tomu aby sa predávať neprestal aj po opätovnom naskladnený.

Na začiatku si zopakujeme ako vlastne funguje Amazon algorytmus, aby ste mali také to pozadie za tým. Ukážeme si aj príklad na ktorom to celé vysvetľujem – a tým je náš prvý produkt na US Amazone.

Ideálna prípad by bol keby sme sa takejto situácií vyvarovali. To zabezpečíme takto:

  1. spoľahlivý dodávateľ
  2. dostatočné množstvo produktov na sklade
  3. brať do úvahy trendvosť/sezónnosť produktu
  4. ak sa nedá predísť tak nepanikáriť ale zozbierať informácie, čo treba robiť
  5. všetko toto zahrnúť do svojej stratégie

 

Tento podcast hovorí o stratégii, ktorú sme použili na viaceré naše ďalšie produkty a funguje! Poďme sa pozrieť na jednotlivé kroky, ktoré musíš dodržať ak sa blíži katastrofa – vypredanie produktu:

  • Cenu zvýšiť iba minimálne
  • aj to bude závisieť koľko recenzií máte, aký dobrý je listing atď.
  • ak máte viac recenzií kľudne trošku viac zvýšiť cenu, ak máte menej recenzií tak by som nezvyšoval cenu vôbec
  • keď zvýšite cenu – zhorší sa convert rate. To bude horšie vyzerať oproti ostatným listingom konkurentov. Vždy maj na mysli stránku Amazonu kde máte listing a ako to bude vyzerať celá tá stránka spolu s tvojím produktom v jednotlivých situáciách ako zvýšenie ceny, málo recenzií, zlá recenzie atď.

 

  • Reklamy necháme bežať a znížime budget

Ide nám hlavne o to aby sme si udržali predajný rank až do vypredania. Automatickú reklamu používame aj pre hľadanie nových kľúčových slov a preto ju nevypíname. Ďalší dôvod je, že keď máme automatickú kampaň zapnutú zobrazujeme sa aj na ostatných listingoch.

  • Najdôležitejšia vec – Close listing – zavrieť listing 

Týmto spôsobom si zabezpečíme to, že rank ostane zmrazený. Nie úplne ale bude klesať oveľa pomalšie a Amazon algorytmus si zapamätá náš rank z obdobia pred vypredaním. Veľký pozor si treba dávať a zvoliť close listing a nie delete listing. Close listing nie je trvalé vymazanie ale iba uzavretie sa pred nakupujúcimi. Ak by sme to nespravili – Amazon algorytmus by bral náš listing ako keby sa predával 0ks denne. Čo by nám pochopiteľne uškodilo.

  • Čo najrýchlejšie naskladnenie

Dohodnúť sa s výrobcom na rýchlejšej doprave. Možeš si aj rozdeliť shipment na jednu malú časť lietadlo + ostatok loďou.

  • Nábeh po naskladnení (RELAUNCH)

PPC reklamu zvýšiť cca o 30% hneď po naskladnení. Nie je treba držať budget vysoký ako pri prvom štartovaní produktu ale je dobré zvýšiť ich aj pri opätovnom naskladnení. Toto nám zabezpečí že sa náš produkt začne opäť rankovať.

(Kompletný Návod Ako Zarobiť na Amazone + Konzultácie 1-1 Zdarma )
https://onlineakademia.sk/

Pomáham Slovákom presadiť sa vo svete!

🗣️ CHCEŠ SA SPÝTAŤ OTÁZKU?
Môžeš tak urobiť na týchto sociálnych sieťa Online Akadémie:
► Instagram: https://bit.ly/2PhXlUQ
► Facebook Skupina: https://bit.ly/2OEDoD6
► Facebook Stránka: https://bit.ly/2OwWKJC

ODPORÚČANÉ ZDOJE INFORMÁCIÍ O AMAZONE

► 10 Konzultačných Hodín Úplne Zadarmo! – http://bit.ly/2V9gRBa
► Ebooky ZADARMO  https://onlineakademia.sk/ako-si-zarobit-free/
► PODCAST Online Akadémia  https://onlineakademia.sk/category/podcast/

► Helium 10 (najlepší nástroj na hľadanie produktov a prieskum kľúčových slov)