#27 Mať svoju módnu značku je veľmi populárny sen a vďaka sociálnym sieťam a influencerským brandom, ktoré jeden čas rástli ako huby po daždi pôsobí zároveň ako veľmi dosiahnuteľný a relatívne ľahko zrealizovateľný sen. V dobe, kedy nám appky vytvoria eshop za nás, keď je každý človek s mobilom hneď fotograf aj influencer a keď je každého individualita oslavovaná spoločnosťou sa samozrejme nedivím, že sa touto cestou rozhodne vybrať mnoho kreatívnych duší. Môcť tvoriť a živiť sa tým je obrovské privilégium každého kreatívca a ja sa môžem veľmi šťastne zaradiť na zoznam ľudí, ktorí úspešne platia učty vlastnou kreativitou. Ale módna značka je ešte o level vyššie, čo som sama spoznala pri budovaní značky spoločenských šiat Glamorama a po 5tich rokoch existencie tohto brandu sa viem tejto konverzácie zúčastniť s poznatkami z tej menej úspešnej strany, nakoľko sa mi nikdy nepodarilo z toho vytvoriť môj hlavný príjem. Aj tak som hrdá na cestu, ktorú som s tým prešla, a o to viac sa teším na spoločú konverzáciu s našim dnešným hosťom, zakladateľkou a majiteľkou značky Hellenski. Úspech tejto prekrásnej značky je spečatený 10 ročným výročím vzniku a stúpajúcou prosperitou aj popularitou. Júlia Malinovská je samozrejme jedna z mojich turbožien kamarátok a vďaka tomu sa mi podarilo ju presvedčiť na pohodový rozhovor, kde obe úprimne zazdieľame aj tie menej instagramovateľné časti budovania značky. Samozrejme nebude chýbať fascinujúci príbeh Júliinej premeny z právničky v Európskom parlamente na kreatívnu riaditeľku tvorby romantických šiat a detaily jej úspechov, stratégií a filizofie Hellenski. Pevne verím, že rozhovor zaujme nielen fanúšikov módy, ale všetky ambiciózne kreatívne duše s podobným snom môžu čerpať cenné rady a informácie o chode takejto firmy na Slovensku.