Simona Mištíková je CEO komunikačnej agentúry DIVINO. PR sa venuje už 20 rokov, pričom DIVINO funguje 12 rokov. V epizóde nahliadneme do „kuchyne“ tejto agentúry a pozrieme sa na modelový príklad pre českú značku doplnkov stravy Blendea.
Dozviete sa:
- Dôležité je, aby bol klient v súlade s hodnotami agentúry
- Konflikt záujmu je v PR agentúrach prísny. Keď už zastupujeme Slovenskú sporiteľňu, nemôžeme zastupovať inú.
- Prečo je „user-generated content“ pre značky tak atraktívny?
- „Ugly ads“ a ich prínos v marketingu
- Čo je to „dark campaign“?
- Aké sú nové netradičné komunikačné cestičky PR a marketingu?
- Potenciál LinkedInu pre značky a biznis
- Malý vs veľký influencer, Instagram vs Youtube
- Aké sú ideálne výsledky po roku kampane?
Počúvate nás radi? Budeme vďační za podporu. Môžete tak spraviť tu: Podnicast.com/dakujeme
Okrem Spotify si môžete všetky naše epizódy vypočuť aj na podnicast.com alebo na Apple Podcasts a Google Podcasts.
Tato epizóda Podnicastu vznikla v podcastovom štúdiu Brept. Ak máte záujem o nahrávanie svojho podcastu, kliknite na www.brept.com. Brept je štúdio, kde sú brepty povolené.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast.