Simona Mištíková je CEO komunikačnej agentúry DIVINO. PR sa venuje už 20 rokov, pričom DIVINO funguje 12 rokov. V epizóde nahliadneme do „kuchyne“ tejto agentúry a pozrieme sa na modelový príklad pre českú značku doplnkov stravy Blendea.

Dozviete sa:

  • Dôležité je, aby bol klient v súlade s hodnotami agentúry
  • Konflikt záujmu je v PR agentúrach prísny. Keď už zastupujeme Slovenskú sporiteľňu, nemôžeme zastupovať inú.
  • Prečo je „user-generated content“ pre značky tak atraktívny?
  • „Ugly ads“ a ich prínos v marketingu
  • Čo je to „dark campaign“?
  • Aké sú nové netradičné komunikačné cestičky PR a marketingu?
  • Potenciál LinkedInu pre značky a biznis
  • Malý vs veľký influencer, Instagram vs Youtube
  • Aké sú ideálne výsledky po roku kampane?

Počúvate nás radi? Budeme vďační za podporu. Môžete tak spraviť tu: Podnicast.com/dakujeme

Okrem Spotify si môžete všetky naše epizódy vypočuť aj na podnicast.com alebo na Apple Podcasts a Google Podcasts.

Tato epizóda Podnicastu vznikla v podcastovom štúdiu Brept. Ak máte záujem o nahrávanie svojho podcastu, kliknite na www.brept.com.  Brept je štúdio, kde sú brepty povolené.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast.

Support the show