Dnes vám prinášame druhý diel s inovačným stratégom Jánom Urigom. V tejto časti sa spolu pozrieme na konkrétne príklady implementácie jednotlivých pilierov a ich dôležitosť. Viac o desiatich pilieroch výkonnosti firmy si môžete prečítať na podnicast.com/program.
V dnešnej epizóde sa okrem toho, ako vytvoriť biznis model, ktorý bude fungovať dozviete aj:

Ako funguje tzv. snímka dňa?

Čo je kognitívna disonancia, ako sa využíva?

Prečo Apple dokáže predávať helikoptéry?

Konkrétne príklady fungovania výkonnosti (Rohlík, Foodora, Airbnb, Coca-cola, Oura a iné)

Pre bonusový obsah Podnicastu sa pridajte do Podnicast KLUBU. Nájdete tu mudrovačky, bonusový obsah bez reklám, a mnoho ďalšieho.

Tato epizóda Podnicastu vznikla v podcastovom štúdiu Brept.

Okrem Spotify si môžete všetky naše epizódy vypočuť aj na podnicast.com alebo na Apple Podcasts.  

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]
 
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast.