Epizódy

Branislav Cvik z Urpineru: Naše pivo zreje 50 dní, preto nemôže stáť 10 centov
“Keď sme si v roku 2006 boli pozrieť starý pivovar, povedali sme si, že do tohto určite nejdeme, to je…
“Keď sme si v roku 2006 boli pozrieť starý pivovar, povedali sme si, že do tohto určite nejdeme, to je…

Zoltan Berghauer z Compass Europe: Vymýšľame bazény, ktoré ešte neexistujú
„Dizajn jedného bazéna sme vytvorili po dvoch fľašiach vína. Pripomína jachtu. Ako prvá bazénová firma sme za to získali ocenenie…
„Dizajn jedného bazéna sme vytvorili po dvoch fľašiach vína. Pripomína jachtu. Ako prvá bazénová firma sme za to získali ocenenie…

Peter Hrbáčik z itrinity: Nepozeráme sa na konkurenciu, boli by sme krok za ňou
„Opustili sme stratégiu zakladania biznisov na zelenej lúke a radšej kupujeme globálne projekty, ktoré už generujú zaujímavé čísla a vidíme…
„Opustili sme stratégiu zakladania biznisov na zelenej lúke a radšej kupujeme globálne projekty, ktoré už generujú zaujímavé čísla a vidíme…

Dmytro Borodavka z EU Poultry: Za rok som stratil desať miliónov eur
„V našej oblasti chceme byť jedni z najväčších v Európskej únii,“ rozpráva finalista súťaže EY Podnikateľ roka 2020 Dmytro Borodavka…
„V našej oblasti chceme byť jedni z najväčších v Európskej únii,“ rozpráva finalista súťaže EY Podnikateľ roka 2020 Dmytro Borodavka…

Martin Bujňák z Capturing Reality: Odkedy nás kúpili, pracujeme menej
EY Technologický podnikateľ roka 2020 Martin Bujňák z Capturing Reality rozpráva o tom, čo sa pre nich zmenilo, keď ich…
EY Technologický podnikateľ roka 2020 Martin Bujňák z Capturing Reality rozpráva o tom, čo sa pre nich zmenilo, keď ich…

Jaroslav Chrapko z Dedoles: Bol som proti škrečkom, ale ukecali ma
„Chceme dávať desať percent zisku do technologických inovácií,“ hovorí finalista súťaže EY Podnikateľ roka 2020 Jaroslav Chrapko z Dedoles. Koľko…
„Chceme dávať desať percent zisku do technologických inovácií,“ hovorí finalista súťaže EY Podnikateľ roka 2020 Jaroslav Chrapko z Dedoles. Koľko…

Jana Kurilaková z KURA collection: Ľudia už chápu hodnotu módy
„Nemám pocit, že viem byť šéfkou,“ hovorí zakladateľka módnej značky KURA collection Jana Kurilaková. Ako súvisí detstvo s jej úspechom?…
„Nemám pocit, že viem byť šéfkou,“ hovorí zakladateľka módnej značky KURA collection Jana Kurilaková. Ako súvisí detstvo s jej úspechom?…

Dalibor Cicman z GymBeam: Moje prijímanie ľudí je jedna veľká tabuľka
„Chceme vybudovať najväčšiu európsku fitness platformu,“ hovorí Dalibor Cicman z GymBeam. Dáva niekedy na svoj pocit alebo preferuje čísla? Prečo…
„Chceme vybudovať najväčšiu európsku fitness platformu,“ hovorí Dalibor Cicman z GymBeam. Dáva niekedy na svoj pocit alebo preferuje čísla? Prečo…

Michal Meško: Polovičatá robota je niekedy tá najlepšia
„Dodnes si spomínam na otcove slová, že dávaj telu toľko, koľko od neho chceš,“ hovorí Michal Meško z Martinusu. Prečo…
„Dodnes si spomínam na otcove slová, že dávaj telu toľko, koľko od neho chceš,“ hovorí Michal Meško z Martinusu. Prečo…
PREČO PRÁVE ONI? - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí EY podcast. V podcaste "Prečo práve oni?" predstavujeme príbehy úspešných slovenských podnikateľov zo súťaže EY Podnikateľ roka. Podcast vychádza každú stredu a moderuje ho Adela Vinczeová. Prihláste sa alebo nominujte príbeh podnikateľa zo svojho okolia do 19 -teho ročníka súťaže EY Podnikateľ roka na stránke eypodnikatelroka.sk.
PREČO PRÁVE ONI? je zaradený do kategórie Biznis.
PREČO PRÁVE ONI? je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Michal Truban Podcast, Inteligentné Investovanie.