“Myslím si, že sme firma, ktorá nemá rada riziká. Ale na druhú stranu, keď vidíme, že je príležitosť urobiť niečo poriadne, tak tú dôveru, investície a prácu do toho dáme,” opisuje svoje rozhodnutie prísť na trh s novým recyklovateľným elektrickým bicyklom riaditeľ firmy Kellys, Michal Divinec.
Jeho otec so strýkom začali pôvodne po prevrate prenajímať bicykle pre turistov, neskôr sa aj pod jeho vedením stala z Kellys úspešná firma, ktorá aktuálne vyrobí vyše 120-tisíc bicyklov ročne. Napriek tomu sa vo svojej firme stále neboja riskovať a vďaka tomu dosiahli svetové prvenstvo.
Prečo je dnes čakacia doba na bicykel dva roky? Z akého dôvodu Slováci nedôverujú slovenským značkám a prečo sa rozhodli na propagáciu svojich produktov využiť práve Youtuberov? A ako je možné, že ich koronakríza zasiahla aj napriek tomu, že všetci húfne nakupovali bicykle?
Aj to sa dozviete v podcaste Prečo práve oni?, kde predstavujeme príbehy úspešných slovenských podnikateľov zo súťaže EY Podnikateľ roka. Podcast vychádza každú stredu a moderuje ho Adela Vinczeová.