“My sme si mysleli, že len dostanú darček pri rebrande, každému sme dali tričká a budú ich nosiť doma ku telke. O tri dni sme prišli do práce a vrátnik aj ďalší zamestnanci boli v našom tričku. Naozaj sa im to páči,” opisuje dcéra zakladateľov Veronika Ferulíková pozitívne reakcie zamestnancov po rebrande značky Kondela.

Súrodenci z druhej generácie rodiny Kondelovcov, Veronika Ferulíková a Miloš Kondela prezradili, ako sa z malej oravskej predajne nábytku Kondela stala najväčšie nábytkárska firma na Slovensku a ako prežíva firma rebranding po tridsiatich rokoch.

Čo znamenalo slovo tempo v starom názve? Aký je rozdiel medzi rumunskym a slovenským trhom? Vedia ľudia, že sú slovenskou firmou? A ako vyzerajú ich spoločné večere s rodičmi, ktorí sú zároveň majiteľmi firmy?

Aj to sa dozviete v podcaste Prečo práve oni?, kde predstavujeme príbehy úspešných slovenských podnikateľov zo súťaže EY Podnikateľ roka. Podcast vychádza každú stredu a moderuje ho Adela Vinczeová.