Epizódy

S. Sumegová (Kaufland Global Marketplace): Ako získať nových zákazníkov vďaka online trhovisku?
V čase ochladenia e-commerce trhu po plodných COVID-ových rokoch sa e-shopy čoraz intenzívnejšie obzerajú po nových predajných kanáloch a spôsoboch,…
V čase ochladenia e-commerce trhu po plodných COVID-ových rokoch sa e-shopy čoraz intenzívnejšie obzerajú po nových predajných kanáloch a spôsoboch,…

J. Stupka (Ecomail): Prečo a ako využívať e-mail marketing pre zvyšovanie ziskovosti e-shopu
E-mail marketing je jeden z mála marketingových kanálov (nielen) v e-shopoch, ktorý máte pod vašou kontrolou a zároveň jeho ziskovosť…
E-mail marketing je jeden z mála marketingových kanálov (nielen) v e-shopoch, ktorý máte pod vašou kontrolou a zároveň jeho ziskovosť…

M. Pastier (GoBigname): Budujte vlastnú značku, nie kategóriu – konkrétne príklady rebrandingov
Michal Pastier patrí medzi top marketérov a kreatívcov v regióne a je držiteľom viac ako prestížnych 200 ocenení. Zároveň má…
Michal Pastier patrí medzi top marketérov a kreatívcov v regióne a je držiteľom viac ako prestížnych 200 ocenení. Zároveň má…

P. Vavrovič (ContentFruiter): Ako dlhodobo zvyšovať predaje e-shopu vďaka content marketingu
Content marketing je pojem, ktorý sa v e-commerce veľmi často používa, no nie vždy je správne pochopené, čo všetko content…
Content marketing je pojem, ktorý sa v e-commerce veľmi často používa, no nie vždy je správne pochopené, čo všetko content…

J. Aštary (Dexfinity): Ako zvýšiť ziskovosť e-shopu vďaka opakovaným nákupom a vyššej lojalite
Dlhodobo dosahovať ziskovosť v e-shope nie je dnes vôbec jednoduchá úloha. Jedným z kľúčov je retencia a teda miera opakovaných…
Dlhodobo dosahovať ziskovosť v e-shope nie je dnes vôbec jednoduchá úloha. Jedným z kľúčov je retencia a teda miera opakovaných…

M. Královičová (Infinity Standard): Dovoz tovaru z Ázie – výhody, riziká, odporúčania, best practice
Pri dovoze tovaru tovaru z Ázie dokážete výrazne ušetriť, ale zároveň aj prísť o vaše financie, ak si nedáte pozor….
Pri dovoze tovaru tovaru z Ázie dokážete výrazne ušetriť, ale zároveň aj prísť o vaše financie, ak si nedáte pozor….

O. Proksa (CTO Muziker): Ako sme vďaka silnému vývoju narástli na 80 mil. EUR obratu a 350+ ľudí
Muziker tento rok oslavuje 25 rokov od založenia a má tak už za sebou veľmi bohatú históriu. Za toto obdobie…
Muziker tento rok oslavuje 25 rokov od založenia a má tak už za sebou veľmi bohatú históriu. Za toto obdobie…

V. Kostický: Ako dosiahnuť lepšie výsledky pri jednaniach s dodávateľmi, zákazníkmi či zamestnancami
Ako majiteľ či manažér e-shopu pravdepodobne vyjednávate pravidelne. Či s dodávateľmi/distribútormi pri nákupe tovaru alebo služieb, so zákazníkmi, keď od…
Ako majiteľ či manažér e-shopu pravdepodobne vyjednávate pravidelne. Či s dodávateľmi/distribútormi pri nákupe tovaru alebo služieb, so zákazníkmi, keď od…

A. Podstrelencová (Holokolo): Z korporácie k vlastnému e-shopu s miliónovými tržbami na 6 trhoch
Andrea pôsobila 16 rokov v korporáciách na vysokých pozíciách, no po určitom čase čoraz viac cítila, že ju to nenapĺňa…
Andrea pôsobila 16 rokov v korporáciách na vysokých pozíciách, no po určitom čase čoraz viac cítila, že ju to nenapĺňa…
Pricemania Academy - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Pricemania Academy. Pricemania Academy prináša rozhovory s osobnosťami SK/CZ e-commerce trhu, ktoré sú nabité číslami a konkrétnymi odporúčaniami. O skúsenosti sa podelili kľúčoví ľudia z firiem ako Gymbeam, Dedoles, SAShE, Zásielkovňa, Visibility, Expandeco a desiatky ďalších. Rozhovory moderuje zakladateľ Pricemania a Pricemania Academy Michal Král, ktorý sa venuje e-commerce a on-line biznisu od roku 2007. Sledujte tento podcast a o nových rozhovoroch budete vedieť ako prví.
Pricemania Academy je zaradený do kategórie Biznis.
Pricemania Academy je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Inteligentné Investovanie, Marketing v praxi, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, LinkedIn kolotočári.