Hosťom najnovšieho dielu Startitup Diskusný Klub je politický marketér Fedor Flašík. V rozhovore prezradil, aké boli začiatky jeho pôsobenia v politickom marketingu, ako sa spolupracovalo s Vladimírom Mečiarom, ale aj koho považuje za posledného veľkého politika. V roku 2002 pripravil nákladnú kampaň pre Roberta Fica. ,,Za 2 roky, novovzniknutá strana, iba s jedným známym človekom, žiadna doteraz v histórii nezískala 13,64 %, žiadna. Úlohou tej kampane bolo domestikovať SMER na Slovensku.” Pred 20 rokmi sa pri výbere Roberta Fica riadil intuíciou, dnes by si to musel lepšie zmerať. Sociálne siete zmenili komunikáciu v politickej kampani, ale tvrdí, že Slovensko nie je len virtuálny svet. Volebný výsledok sa vyvíja hlavne od lídra strany a sociálnu sieť by využíval na testovanie tém. Mečiar, Fico a Dzurinda sú podľa neho zodpovední za 90 % ich volebného výsledku. Jednou z mnohých tém nášho rozhovoru bola aj korupcia, ktorú pripisuje systému, nie ľuďom. ,,My sa netvárme, že Rakúšan, Francúz alebo Nemec sú ďaleko inteligentnejší. Nie, oni nekradnú, lebo to ten systém nedovolí. A boja sa.” Prezradil, či sa bude ešte v politike angažovať a čo majú robiť Slováci, aby sa im žilo v lepšej krajine. Nenechaj si ujsť rýchle otázky v závere, dozvieš sa, kto podľa neho spravil pre Slovensko viac. Fico, alebo Dzurinda?
powered by