Dlhoročná novinárka a moderátorka Zuzana Kovačič Hanzelová pred nedávnom vyhrala cenu Social Awards v kategórii Public Responsibility. Ako hovorí, zodpovednosť na sociálnych sieťach by nemala byť iba výsadou influencerov. „Bez ohľadu na to, či sa niekto nazýva influencerom, mal by zvažovať, čo publikuje. Nie preto, že koho všetkého tým ovplyvní. Ale aj zamestnávatelia si pozerajú sociálne siete. Vytvárate tam nejaký obraz o sebe. Čiže je jedno, koľko má človek followerov, treba trošku premýšľať nad tým, čo si tam človek dá.“ Aj napriek veľkému dosahu na sociálnych sieťach nevníma, že by ju ľudia volali influencerka. ,,Nepropagujem žiadne produkty, iba šírim svoju prácu ďalej na iných platformách. Novinári boli influenceri ešte predtým ako to bolo populárne. Lebo my sme formovali verejnú mienku aj predtým ako boli sociálne siete. Predsa len noviny, aj televízne aj papierové, sledujú státisíce ľudí.“ Pre novinárov bolo tak podľa Hanzelovej ľahšie naskočiť na vlnu sociálnych médií, pretože už boli vytrénovaní z redakcií vystupovať vo verejnom priestore.

Tento podcast vznikol v spolupráci s CBD Vincit.