Epizódy

Dáta a ich využitie v online marketingu (Marek Šulik)
Každý deň zanechávame na internete svoju digitálnu stopu, ktorá obsahuje nespočetné množstvo dát, ktoré môžeme využiť na zlepšenie marketingových aktivít….
Každý deň zanechávame na internete svoju digitálnu stopu, ktorá obsahuje nespočetné množstvo dát, ktoré môžeme využiť na zlepšenie marketingových aktivít….

O životnom štýle startupera a záľube v lokálnych podnikoch (Patrik Charous)
Po korone sme si pozvali Patrika Charousa. Paťo je Martinčan žijúci v Prahe. Preskákal si viacerými startupmi, zamestnaniami – zažil…
Po korone sme si pozvali Patrika Charousa. Paťo je Martinčan žijúci v Prahe. Preskákal si viacerými startupmi, zamestnaniami – zažil…

Naše mozgy sa resetujú. Aký reklamný obsah dnes predáva? (Lucia Hronská a Alexandra Janošíková)
Spotrebiteľ a jeho potreby sa zmenili. Už v prvých týždňoch pandémie sme si robili srandu z toho, že sa nedá…
Spotrebiteľ a jeho potreby sa zmenili. Už v prvých týždňoch pandémie sme si robili srandu z toho, že sa nedá…

O digitálnom občianstve alebo na koho sa obrátiť, ak nám niekto ukradne identitu (Andrea Cox)
S Andreou Cox sa porozprávame o tom, čo všetko sa skrýva pod pojmom digitálne občianstvo. Na koho sa môžeme obrátiť,…
S Andreou Cox sa porozprávame o tom, čo všetko sa skrýva pod pojmom digitálne občianstvo. Na koho sa môžeme obrátiť,…

Content marketing počas cesty zákazníka v B2B (Norbert Lojko)
Túžbou každej značky je mať mapu, vďaka ktorej nájde cestu ku svojim zákazníkom a zároveň si ich dokáže udržať. Prečo?…
Túžbou každej značky je mať mapu, vďaka ktorej nájde cestu ku svojim zákazníkom a zároveň si ich dokáže udržať. Prečo?…

Ako dokáže obsahový marketing zvyšovať výkon (performance)? (Robo Lelkes)
Zatiaľ čo veľké spoločnosti môžu minúť tisíce na budovanie značky, väčšina podnikov sa musí fokusovať na spodnú hranicu, aby zostala…
Zatiaľ čo veľké spoločnosti môžu minúť tisíce na budovanie značky, väčšina podnikov sa musí fokusovať na spodnú hranicu, aby zostala…

Ako jedným klikom stratiť identitu (Tomáš Volný)
Tomáš Volný je etický hacker. Jeho prvý hack bol obídenie prihlasovacej obrazovky Windows, keď mal sedem. Snaha jeho rodičov, zamedziť…
Tomáš Volný je etický hacker. Jeho prvý hack bol obídenie prihlasovacej obrazovky Windows, keď mal sedem. Snaha jeho rodičov, zamedziť…

Sila vzdelania a prečo IQ nestačí (Beáta Gašparová)
Aj Slováci pracujú vo Facebooku. Jednou z nich je Beáta Gašparová, ktorá sa z dublinskej centrály špecializuje na analytiku. Spoločne…
Aj Slováci pracujú vo Facebooku. Jednou z nich je Beáta Gašparová, ktorá sa z dublinskej centrály špecializuje na analytiku. Spoločne…

Dokážu kampane na sociálnych sieťach zarábať? (Mojmír Mesároš)
Platené kampane na sociálnych sieťach sú na Slovensku z pohľadu firiem stále veľmi podceňované a považované za nerentabilný marketingový kanál….
Platené kampane na sociálnych sieťach sú na Slovensku z pohľadu firiem stále veľmi podceňované a považované za nerentabilný marketingový kanál….
Websupport - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Websupport | Podcasty o online podnikaní. Každý týždeň si pozývame zaujímavých hostí do našich priestorov a rozprávame sa o biznise, marketingu, značkách a online svete. https://www.websupport.sk/
Websupport je zaradený do kategórie Biznis.
Websupport je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, (p)opičí biznis, Ekonómia ľudskou rečou, FURT NIEČO S PENIAZMI, Index.