Epizódy

Ako zlegalizovať príjmy z vášho blogu (Peter Furmaník – ludskourecou.sk)
Ako zlegalizovať príjmy z vášho blogu? Peter Furmaník rieši množstvo blogerských otázok na svojom blogu ludskourecou.sk a na mnoho otázok…
Ako zlegalizovať príjmy z vášho blogu? Peter Furmaník rieši množstvo blogerských otázok na svojom blogu ludskourecou.sk a na mnoho otázok…

Ako prilákať top programátorov do vašej firmy (Martin Adámek – INLOOPX)
Martin Adamek je spoluzakladateľ rešpektovanej slovenskej značky INLOOPX. Rozprávali sa o tom, ako dokázali prilákať top programátorov, ako vyrábajú pre…
Martin Adamek je spoluzakladateľ rešpektovanej slovenskej značky INLOOPX. Rozprávali sa o tom, ako dokázali prilákať top programátorov, ako vyrábajú pre…

Ako vytunovať webku tak, aby plnila vaše očakávania (Patrik Barták – Basta Digital)
Našim hosťom bol Patrik Barták, Strategy Director online marketingovej agentúry Pizza SEO a expert v oblasti konverznej optimalizácie (CRO). Rozprávali…
Našim hosťom bol Patrik Barták, Strategy Director online marketingovej agentúry Pizza SEO a expert v oblasti konverznej optimalizácie (CRO). Rozprávali…

Ako funguje behaviorálna ekonómia (Matej Šucha – MINDWORX)
Načo je dobré spájať dohromady ekonómiu s psychológiou. Behaviorálnej ekonómii sa v posledných rokoch dostáva aj u nás viac pozornosti….
Načo je dobré spájať dohromady ekonómiu s psychológiou. Behaviorálnej ekonómii sa v posledných rokoch dostáva aj u nás viac pozornosti….

Aké sú aktuálne požiadavky na e-commerce (Ivan Potančok – Vibration)
Našim ďalším hosťom bol Ivan Potančok, CEO digitálnej agentúry vibration.sk – digital agency. Náš kolega Karol Vörös sa s Ivanom…
Našim ďalším hosťom bol Ivan Potančok, CEO digitálnej agentúry vibration.sk – digital agency. Náš kolega Karol Vörös sa s Ivanom…

Ako prilátať čitateľov na webové stránky blogerov (Martin Mažár – expertnapredaj.sk)
Cieľom každého blogera je mať čo najviac čitateľov. S Martinom Mažárom sme podebatovatovali nielen o tom ako prilátať čitateľov na…
Cieľom každého blogera je mať čo najviac čitateľov. S Martinom Mažárom sme podebatovatovali nielen o tom ako prilátať čitateľov na…

Podávajú v Exponea pštrosí burger ako benefit? (Peter Irikovský – Exponea)
Príbeh firmy, ktorá z produktu na objednávku vyrástla na nadnárodnú spoločnosť, ktorá to dotiahla až za veľkú mláku Peter Irikovsky…
Príbeh firmy, ktorá z produktu na objednávku vyrástla na nadnárodnú spoločnosť, ktorá to dotiahla až za veľkú mláku Peter Irikovsky…

Ako nefinančne motivovať zamestnancov? (Júlia Micháleková – Visibility)
Ako motivovať zamestnancov? Snaha získavať a udržiavať si skvelých ľudí je základ firemného úspechu. Tvrdí to Júlia Micháleková z agentúry…
Ako motivovať zamestnancov? Snaha získavať a udržiavať si skvelých ľudí je základ firemného úspechu. Tvrdí to Júlia Micháleková z agentúry…

Ako navrhovať krásne a funkčné weby (Michal Prekop – Uncut Corners)
Všetko si zaslúži jasný tvar – to je hlavný claim Michala Prekopa, grafického dizajnerá a zakladateľa štúdia Uncut Corners. Už…
Všetko si zaslúži jasný tvar – to je hlavný claim Michala Prekopa, grafického dizajnerá a zakladateľa štúdia Uncut Corners. Už…
Websupport - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Websupport | Podcasty o online podnikaní. Každý týždeň si pozývame zaujímavých hostí do našich priestorov a rozprávame sa o biznise, marketingu, značkách a online svete. https://www.websupport.sk/
Websupport je zaradený do kategórie Biznis.
Websupport je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, FINANCIE pri káve, Ekonómia ľudskou rečou, Index, (p)opičí biznis.