Keď si ráno čítame SME na telefónoch, vyskakujú na nás reklamy na autá. Cestou do práce stretávame bilbordy rôznych automobiliek, reklamu na autá počujeme v rádiu, vidíme autá ako hlavné ceny spotrebiteľských súťaží.
 
Zaujímavé pritom je, že keď si svoje vysnívané auto nakoniec vyberieme, na rozdiel od mnohých komodít si ho stále musíme ísť kúpiť do kamennej predajne. O e-shopoch s novými autami počúvame už roky, ale internetový predaj je stále v nedohľadne.
 
O automobilovej reklame a o predaji áut na Slovensku sme sa rozprávali s Marekom Kopčom, marketingovým a PR manažérom značky Hyundai na Slovensku.
Podcast o autách, doprave a automobilovom priemysle – novinky, správy, testy automobilov aj situácie z ciest. Pravidelne každý piatok.
Moderátori: Michael Kasarda, Marek Poracký
Viac info a správy v podcaste: https://auto.sme.sk/c/20963391/za-volantom-kedy-sa-budu-auta-predavat-na-internete-a-ako-funguje-reklama.html