Podcast o reklame, médiách a mediálnej stratégii z produkcie mediálnych agentúr Unimedia a Digiline.

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 24. 1. 2024 info

Priemerná dĺžka epizódy je 30 minút

Epizódy

episode thumbnail

#14: Boli sme na Web Summite: „AI bolo asi v každej prezentácii“

Agentúra Digiline vyslala na Web Summit do Lisabonu štvorčlenný tím a traja z neho sa o pocity z konferencie prišli…

Agentúra Digiline vyslala na Web Summit do Lisabonu štvorčlenný tím a traja z neho sa o pocity z konferencie prišli…

episode thumbnail

#13: Digilinews #04: So značkami na sociálnych sieťach interagujeme viac ako v minulosti

V klasickom zložení Janči, Zuzka a Denis sme sa tentoraz pozreli na veľa noviniek z Google dielne. Okrem toho sa…

V klasickom zložení Janči, Zuzka a Denis sme sa tentoraz pozreli na veľa noviniek z Google dielne. Okrem toho sa…

episode thumbnail

#12: Ako vyzerala reklama v 90. rokoch? „Excel sme sa učili zo 700-stranovej knihy“

Ako vyzerala práca v mediálnej agentúre v druhej polovici 90. rokov, keď o reklame skoro nikto nič nevedel? Print bol…

Ako vyzerala práca v mediálnej agentúre v druhej polovici 90. rokov, keď o reklame skoro nikto nič nevedel? Print bol…

episode thumbnail

#11: Digilinews #03: Tínedžeri nevedia, čo je to PR článok

V najnovšej várke noviniek (nielen) z online sme sa pozreli na významný update v rámci Google trendov, máme pre vás…

V najnovšej várke noviniek (nielen) z online sme sa pozreli na významný update v rámci Google trendov, máme pre vás…

episode thumbnail

#10: Digilinews #02: Meta benchmarky, novinky na YouTube aj prieskum o scrollovaní

Máme pre vás ďalšiu epizódu našej minisérie podcastov, kde opäť rozoberáme tie najaktuálnejšie témy z online marketingu. 🌐 V dnešnej…

Máme pre vás ďalšiu epizódu našej minisérie podcastov, kde opäť rozoberáme tie najaktuálnejšie témy z online marketingu. 🌐 V dnešnej…

episode thumbnail

#09: Ekonometria je svätý grál marketingu, ktorý sa takmer vôbec nevyužíva

O ekonometrii a jej využití v reklame sa hovorí už dlho, no len málo klientov sa od teórie dostalo k…

O ekonometrii a jej využití v reklame sa hovorí už dlho, no len málo klientov sa od teórie dostalo k…

episode thumbnail

#08: Digilinews #01: Cookies nekončia, Spotify v zisku a TikTok u nás začína s reklamou

Vitajte pri novom formáte podcastu TRPy GRPy s názvom Digilinews! Kolegovia Janči Papač, Denis Rak a Zuzka Čubrik vám v…

Vitajte pri novom formáte podcastu TRPy GRPy s názvom Digilinews! Kolegovia Janči Papač, Denis Rak a Zuzka Čubrik vám v…

episode thumbnail

#07: TikTok na Slovensku: „Sú tam aj vaše manky a staré mamy“

TikTok spustil 1. augusta 2024 možnosti platenej reklamy na Slovensku. Pozreli sme sa teda na to, čo všetko je možné…

TikTok spustil 1. augusta 2024 možnosti platenej reklamy na Slovensku. Pozreli sme sa teda na to, čo všetko je možné…

episode thumbnail

#06: Out of Home (OOH): „Existujú klienti, ktorí chcú na bigboard QR kód“

Billboardy, citylighty, bigboardy, ale aj reklama v MHD, to všetko je OOH, teda Out of home. Práve tomuto mediatypu sme sa…

Billboardy, citylighty, bigboardy, ale aj reklama v MHD, to všetko je OOH, teda Out of home. Práve tomuto mediatypu sme sa…

episode thumbnail

#05: Digitálne audio: „Podcasty ešte ani náhodou nedosiahli svoj vrchol“

Ako je to s reklamou pri digitálnej hudbe a podcastoch? Koľko ľudí ňou dokážeme zasiahnuť? A čo všetko dokážeme merať a aké nové…

Ako je to s reklamou pri digitálnej hudbe a podcastoch? Koľko ľudí ňou dokážeme zasiahnuť? A čo všetko dokážeme merať a aké nové…

TRPy GRPy - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast o reklame, médiách a mediálnej stratégii z produkcie mediálnych agentúr Unimedia a Digiline.

TRPy GRPy je zaradený do kategórie Biznis, Marketing.

TRPy GRPy je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Podnicast s Peťom Chodelkom.