Podcast o reklame, médiách a mediálnej stratégii z produkcie mediálnych agentúr Unimedia a Digiline.

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 24. 1. 2024 info

Priemerná dĺžka epizódy je 35 minút

Epizódy

episode thumbnail

Out of Home (OOH): „Existujú klienti, ktorí chcú na bigboard QR kód“ (#006)

Billboardy, citylighty, bigboardy, ale aj reklama v MHD, to všetko je OOH, teda Out of home. Práve tomuto mediatypu sme sa…

Billboardy, citylighty, bigboardy, ale aj reklama v MHD, to všetko je OOH, teda Out of home. Práve tomuto mediatypu sme sa…

episode thumbnail

Digitálne audio: „Podcasty ešte ani náhodou nedosiahli svoj vrchol“ (#005)

Ako je to s reklamou pri digitálnej hudbe a podcastoch? Koľko ľudí ňou dokážeme zasiahnuť? A čo všetko dokážeme merať a aké nové…

Ako je to s reklamou pri digitálnej hudbe a podcastoch? Koľko ľudí ňou dokážeme zasiahnuť? A čo všetko dokážeme merať a aké nové…

episode thumbnail

Cookies v roku 2024: „O koľko hodín života prídeme vyklikávaním cookie líšt?“ (#004)

Koniec cookies tretích strán nás straší už niekoľko rokov a zdá sa, že definitívnu bodku za nimi nedáme ani v…

Koniec cookies tretích strán nás straší už niekoľko rokov a zdá sa, že definitívnu bodku za nimi nedáme ani v…

episode thumbnail

Adriana zo SEOLINE: „SEO je hypotéka, platený search je podnájom“ (#003)

Adriana Sečkárová je CEO agentúry SEOLINE, ktorá sa špecializuje na to, čo má priamo v názve – SEO. Čo táto skratka…

Adriana Sečkárová je CEO agentúry SEOLINE, ktorá sa špecializuje na to, čo má priamo v názve – SEO. Čo táto skratka…

episode thumbnail

Ako sa nakupuje TV reklama: „U nás sa modlíme za hnusné počasie“ (#002)

Jožko „Choze“ Obuch nakupuje TV reklamu už viac ako 15 rokov. V našom podcaste TRPy GRPy zhrnul, čo všetko si…

Jožko „Choze“ Obuch nakupuje TV reklamu už viac ako 15 rokov. V našom podcaste TRPy GRPy zhrnul, čo všetko si…

episode thumbnail

Mediálne predikcie 2024: Dobehne online televíziu už tento rok? (#001)

V prvej časti nášho nového podcastu TRPy GRPy od agentúr Unimedia a Digiline sme sa pozreli na to, ako sa…

V prvej časti nášho nového podcastu TRPy GRPy od agentúr Unimedia a Digiline sme sa pozreli na to, ako sa…

TRPy GRPy - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast o reklame, médiách a mediálnej stratégii z produkcie mediálnych agentúr Unimedia a Digiline.

TRPy GRPy je zaradený do kategórie Biznis, Marketing.

TRPy GRPy je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Forbes 30 pod 30, Michal Truban Podcast, PREČO PRÁVE ONI?, Index.