Tatiana Ondrejková je CEO značky Pelikán, ktorá sa stala lídrom vo svojom segmente. Na to boli potrebné strategické kroky, ktoré nám Táňa prezrádza v podcaste. Popisuje cestu Pelikánu od neistých začiatkov až na samotný vrchol, počas ktorých ju stretli vážnejšie, strategicky náročné rozhodnutia, ale aj úsmevné príhody. Táňu okrem toho môžete poznať aj zo známej show Jama Levova, ktorej bola investorkou. Rozpráva nám o jej investičných skúsenostiach z tejto show a tiež dáva odporúčania pre dravých a mladých zakladateľov značiek a startupov.

 

V podcaste sa dozviete:

  • ako sa jej podarilo otvoriť a vybudovať segment online predaja leteniek
  • čo musí mať podnikateľ v sebe, ak chce úspešne dostať svoj nápad na trh
  • kľúčové momenty, ktoré vyšplhali Pelikán hore
  • čo Táňa odporúča budúcim zakladateľom značiek aj tým, ktorí by chceli prísť odprezentovať svoj projekt do Jamy levovej, ako majú rozmýšľať a na čo si majú dať pozor