PREROD SLOVNAFT Z VÝROBNEJ NA CUSTOMER CENTRIC FIRMU.
Pred zhruba mesiacom som pri návšteve čerpačky Slovnaft všimol treskaburger v ponuke.
Prekvapilo ma to a tak som si začal sumarizovať inovácie, ktoré v prospech zákazníka Slovnaft ostatné roky priniesol. A keďže ich bolo mnoho, poprosil som Antona Molnára – head of Corporate and Marketing – aby mi o týchto, aj chystaných zmenách porozprával. A tak je ďalším hosťom druhej série podcastov Generation.CX.
Čo sa v tejto epizóde dozviete?
- Odkiaľ vietor začal fúkať pri zmene z product-centric na customer centric firmu;
- Ako sa dostali k tomu, že boli medzi prvými masovými používateľmi @Staffino;
- Prečo ešte stále vydávajú tlačený firemný zákaznícky magazín a ako zmenili jeho pozicioning obsahom;
- Koľko káv a hotdogov predávajú ročne, že sú najväčšími predajcami týchto produktov na Slovensku;
- Ako uvažovali pri vernostnom klube Bonus a pozicioningu;
- Prečo zmenili ašpiráciu z predaných litrov na prejdené km a ako do toho zapadá Slovnaft bajk;
- Veľmi komplexný prehľad o tom, ako riešia zákaznícku spätnú väzbu;
- Čo pre nich znamená prechod na digitálnu komunikáciu so zákazníkmi a ako do toho zapadajú ich nové mobilné aplikácie…
….a mnoho iného zaujímavého v tradične šiestich prehľadných oblastiach.