Hyundai má z pohľadu trhového podielu práve na Slovensku najlepšiu pozíciu z okolitých krajín. Do akej miery za tým stojí dobrá zákaznícka skúsenosť, sme sa porozprávali s marketingovým a PR manažérom importéra značky Hyundai na Slovensku – Marekom Kopčom.

Čo sa dozviete?

  • Aká je Marekova zásada pri voľbe práce.
  • Ako sa CEO importéra značky Robert Baumgartner stavia k téme CX.
  • Prečo predaj nevníma ako transakciu, ale vzťah (dlhodobý).
  • Ako si v Hyundai auto si nachádza vlastníka a nie naopak.
  • Ako lokalizujú paneurópsku stratégiu a výbavy na preferencie a potreby Slovákov. A v čom sa v tomto odlišujeme od Čechov.
  • Ako sa časom mení záujemca o autá Hyundai, resp. ich vnimanie, ktory značka podporuje špeciálnou produktovou líniou.
  • Kde sa im personalizácia komunikácia nevyplatila a zmenili prístup na anonymizovaný…
  • Aké je ich číslo NPS…

….a mnoho iného zaujímavého.

Ak sa vám páčilo, nezabudnite dat „subscribe“, aby ste počuli nové časti medzi prvými.