„Má excelentný prehľad o ponúkaných službách hotela a zabezpečuje ich správne fungovanie, dohliada na výber dodávateľských surovín, ich správne spracovanie, dodržiavanie hygieny a to vrátane spracovania odpadu“, vysvetlila náplň práce F&B manažéra (food and beverage manager) Iveta Pupišová z Akadémie Hoteliera v piatom dieli Hotel podcastu.
V podcaste sa tiež dozviete:
▶️ čo všetko rieši F&B manažér v tomto najnáročnejšom oddelení hotela
▶️ prečo je dôležité odporučiť klientovi tie najlepšie externé služby mimo hotela
▶️ podľa čoho vybrať ideálne vybavenie do kuchyne
▶️ kto je „concierge“, čím vie odbremeniť recepciu a akým prínosom je pre hotel
▶️ o aplikáciách a budúcnosti hotelových služieb
▶️ čo všetko sa F&B manažéri naučia v kurze od Akadémie Hoteliera
HOTEL podcast vám prináša Iveta Pupišová a Akadémia Hoteliéra v spolupráci s PODCAST_house.