Epizódy

#271 Najprv slovo, potom obraz: Stratégia, základ značky!
🎧 Celý rozhovor nájdeš na HeroHero 👉 herohero.co/levosphere 14 DNÍ je obsah otvorený pre všetkých! 🎙️ Čo bolo skôr: obraz…
🎧 Celý rozhovor nájdeš na HeroHero 👉 herohero.co/levosphere 14 DNÍ je obsah otvorený pre všetkých! 🎙️ Čo bolo skôr: obraz…

#270 ESENCIA JEDINEČNOSTI: Marketing v regulovanom segmente
Značka PLOOM a jej špecifický prístup v segmente tabakových produktov. S marketingovou odborníčkou Lýdiou Valentovou diskutujeme o tom, ako sa PLOOM odlišuje od tradičných značiek…
Značka PLOOM a jej špecifický prístup v segmente tabakových produktov. S marketingovou odborníčkou Lýdiou Valentovou diskutujeme o tom, ako sa PLOOM odlišuje od tradičných značiek…

#269 RITSON VS. SHARP: Rozdielne svety marketingu
Jindřich Fáborský je founder Marketing Festivalu, projektov Digisemestr a Hack Your Way či motorkárskeho média Jednoustopou. Prezradil, ako sa mu…
Jindřich Fáborský je founder Marketing Festivalu, projektov Digisemestr a Hack Your Way či motorkárskeho média Jednoustopou. Prezradil, ako sa mu…

#268 JEDNA VETA NESTAČÍ: Prečo positioning rozhoduje o úspechu
Ponorili sme sa do témy positioningu a stratégie značiek. Čo je positioning a akú úlohu hrá v procese vytvárania stratégie…
Ponorili sme sa do témy positioningu a stratégie značiek. Čo je positioning a akú úlohu hrá v procese vytvárania stratégie…

#267 PRÍBEH O PODCASTOCH: Cesta k novým klientom cez firemný podcast?
Peter Chodelka, autor podcastu Podnicast, a Blažej Černák, spolu s Petrom spoluzakladateľ podcastového štúdia Brept, sa denne pohybujú vo svete…
Peter Chodelka, autor podcastu Podnicast, a Blažej Černák, spolu s Petrom spoluzakladateľ podcastového štúdia Brept, sa denne pohybujú vo svete…

#266 ČISTÁ STRATÉGIA, ŽIADNA NÁHODA: Live w/GUDVIO
V tejto špeciálnej epizóde sme boli priamo pri tom – pri oficiálnom predstavení značky GUDVIO. Nahrávali sme naživo z eventu,…
V tejto špeciálnej epizóde sme boli priamo pri tom – pri oficiálnom predstavení značky GUDVIO. Nahrávali sme naživo z eventu,…

#265 PERNÍČKY ZLATOM VYBÍJANÉ: Tajomstvo Brand Momentum
Anka a Naďa odhaľujú, ako pomocou konceptu, založeného v Levosphere, Brand Momentum dokážu značky využiť príležitosti na vytváranie silnej hodnoty….
Anka a Naďa odhaľujú, ako pomocou konceptu, založeného v Levosphere, Brand Momentum dokážu značky využiť príležitosti na vytváranie silnej hodnoty….

#264 NÁKUPNÁ MISIA: Shopper marketing
Jan Šolta, Head of Shopping Experience v Cocoon Prague, sa spoločne s Ankou a Naďou ponoria do sveta shopper marketingu…
Jan Šolta, Head of Shopping Experience v Cocoon Prague, sa spoločne s Ankou a Naďou ponoria do sveta shopper marketingu…

#263 ŠKRT CEZ ROZPOČET COCA-COLY: Vianočné kampane
Naďa a Anka spomínajú na vianočné kampane, ktoré si získali srdcia ľudí. Rozoberajú, ako sa vianočné reklamy stali neoddeliteľnou súčasťou…
Naďa a Anka spomínajú na vianočné kampane, ktoré si získali srdcia ľudí. Rozoberajú, ako sa vianočné reklamy stali neoddeliteľnou súčasťou…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.